Nordfront samlar in pengar till ryska drönare

Läs hela artikeln på Nordfront: Nordfront samlar in pengar till ryska drönare

Hjälp till att besegra ZOG • Donera för att köpa in iranska spaningsdrönare åt Ryssland.

Hade pengarna faktiskt gått till cykelköp hade man ju kunnat vara med och bidra med pengar.

@Talgoxen, jag har redan en cykel som jag ska använda nu, för att cykla till en krog vid havet. :grinning:
Med anledning av datumet har jag återställt min MPPT regulator till fabriks inställning, idag. Det blev 145kWh första året.

Insamlingar för fred och rättvisa i sådant som eventuellt sker i cykelns namn fick en att efter lite funderande och tänkande att minnas en äldre låt med gruppen Black Ingvars och deras tolkning av kompositionen - Vi Cyklar Runt i Världen: Black Ingvars - Vi Cyklar Runt i Världen - YouTube Man kan göra så mycket i kampen för en värld helt fri utan sionismens vedervärdiga ondska. Det bästa är nog då för vårt nordiska vita folks överlevnad att fokusera på att stödja sånt som verkligen är viktigt här i vår del av världen och tänker då självklart på vikten av att stödja den nordiska frihetskampen. Vad är väl då bättre än att fokusera på att stödja Nordfront som dagligen arbetar för att sprida ordet om vad de styrande anti-vita uslingarna sysslar med och även såklart ska vi alla som avskyr dagens eskalerande politiska dårskap då frekvent även stödja Nordiska motståndsrörelsen: Kategori: Politik på riksplan (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se) som är den enda sanna oppositionen mot dagens anti-vita politik.
Folkgemenskap!

Haha min man blev sur för att det inte var sanning! Han sa att äntligen gör NMR nåt riktigt bra! Jag fattade direkt.

@MVH, Yrvaken i morse gick jag på det med!
Friatider har sådana nyheter i dag att det inte går att tro på något. Men jag har inte kunnat re ut vad dom är skämt.

Ett betyg på aprilskämtet!
Jag tror att drönaren kostar 20 000$. Det är dock mycket billigare än 780 000kr en robot kostar som är Goyim finansierad och används för att skjuta ner den. Så vill man hjälpa Ryssland är det här ett av de bättre sätten.

Jag skulle vilja se en JAS med en Bofors 57mm kanon och Excalibur ammunition. Ammunitionen fins inte i 57mm utförande idag. Jag tror att inte JAS:en håller för den kanonen. Excalibur är Amerikanska Reatheon som står som tillverkare. Dom fick den inte att fungera. Så dom gick till Bofors och dom fick den att fungera.
Jag skulle också vilja se en drönare typ den turkiska med Bofors BONUS ammunition. BONUS används idag i 155mm ammunition.

Det är fint med cykel! Jag överdriver inte när jag säger att cykeln är min bästa ägodel.
Och den bara går och går, fastän den är så gammal. Det var klass på allt förr, det gjordes för att hålla på den tiden. Min cykel kommer nog överleva mig också, vad det lider.

En god vän till mig, en äldre man som inte har ben som vill bära honom mer, berättade för mig att det han saknar mest av allt över att inte komma ut mer, det är att cykla om försommaren och känna dofterna från allt som börjar växa komma emot en.

@Talgoxen, jag är hjärtsjuk, försöker ändå cykla 1 mil per dag.