Näste 1 konfronterade maskerade vänsterextremister inför AfS-möte

Läs hela artikeln på Nordfront: Näste 1 konfronterade maskerade vänsterextremister inför AfS-möte

Motståndsmän konfronterade antifascister • Rödingarna lämnade ifrån sig propaganda och tappade ID-kort och nycklar.

Jag förstår inte varför kvinnor ska särbehandlas? De här personerna vill att svenska tjejer ska bli våldtagna av rasfrämlingar. De här personerna vill att svenska killar ska bli förnedringsrånade av rasfrämlingar. De här personerna vill att ni och era barn ska dö!

Strunt samma. När världskriget börjar så kommer silkesvantarna att åka av. Leve kriget!

Om fler män (och kvinnor) försökte efterlikna motståndsmännen som syns på filmen när det gäller egenskaper som karaktär, mod, beslutsamhet och kärlek till sitt folk och hat mot (((dom))) som vill förgöra oss, då skulle vårt folks nuvarande problem lösas på relativt kort tid.

Det är dags att gå med i kampen. NU! :ok_hand:

Så enkelt är det att få ordning på vänsterblivna! Kompetent folk i Motstånds Rörelsen!

Mycket glädje att se! Keep up the good work :sunglasses::facepunch:

Ja så är det Anders. Allt handlar om hur många man är, eller snarare hur stor del av befolkningen man är när man genomför någon typ av kampanj.

Samtidigt är det minst lika viktigt att fokusera på vad man INTE ska göra. Att INTE sponsra fienden genom onödig konsumtion osv. Att INTE slava för fienden genom att arbeta mindre. Sluta konsumera och sluta arbeta så slutar ni även att suga JUDE-k*ken.

Tänk tanken vad som skulle hända om alla svenska män INTE drack alkohol på 12 månader. Det skulle bli en världsnyhet, plus att vi INTE skulle sponsra fienden med just dessa pengar. :wink:

Jag har delat ut flygblad och deltagit i demonstrationer tidigare i mitt liv. Det är möjligt att jag gör det igen vid något tillfälle, vi får se. En sak är dock säker, jag SKADAR FIENDEN på mitt sätt jämt och ständigt och om alla svenska män gjorde som jag så skulle vi ha en revolution väldigt snart.

Det roliga är att det jag talar om är på väg att bli verklighet. Jag tjatar inte på folk om vad de borde göra och inte. Snart kommer verkligheten att TVINGA folk att ändra livsstil. Krisen är redan här, kriget har redan börjat, vi får se om det rent av blir en total systemkollaps innan nästa sommar! Då blir det en kamp för överlevnad, på riktigt! :rofl::+1:

Med lite kontakter inom polisen, så borde gå att hitta alla 4:a, p.g.a id kortet!

Bra tillslag och en inspirerande kamphöjande video .

1 gillning

Härligt. Härligt. Låter som en slagdänga. Men iaf.

Näste 1… Jag hade gärna velat vara med.
Kul att de lämnade efter sig ID-kort och annat. Det lär komma till användning.

:smiley: :thinking: :thinking: