Must-iranier med broder åtalas för spioneri

Läs hela artikeln på Nordfront: Must-iranier med broder åtalas för spioneri

Arbetade inom Säpo och Musts allra känsligaste avdelningar • Misstänks ha samarbetat med rysk underrättelsetjänst.

Det går verkligen att lita på att polis och militär jobbar för svenska folkets bästa? :rage:

1 gillning

Mångfald är vår styrka. :grin:

1 gillning

Eftersom jag betraktar det nuvarande Sverige som en fiendestat som måste falla tycker jag det här är väldigt underhållande, särskilt om information lämnats ut till just Ryssland. Samtidigt undrar jag ju hur fan en sån här person, dvs ickesvensk, kunnat få en sådan position inom underrättelsetjänsterna. Helt otroligt. Även i dagens sjuka Sverige är det faktiskt helt obegripligt att det överhuvudtaget är möjligt att sånt här kan hända.

Konstigt att man anställer främlingar på så känsliga poster, men det är nog inget nytt. Mötte för länge sen en person som fått sparken från en känslig verksamhet, då man tydligen missstänkte något. Verkligt belevad och utåtriktad som även rörde sig i högre offentliga kretsar, trolig toppspion. Svenskarna är så naiva.

Han borde straffas å skickas hem. Jag kom tänka på en sak, om den verkliga fienden är Ryssland eller USA. Vi alla vet att man inte behöver just ett krig för att kunna förstöra ett land eller ett folk.

Så nu har ryssarna namn + adress till samtliga agenter hos "Snoko " . Legoknektarna som förföljer oss nationella är nu själva föremål för "snokerier " Ha- ha-ha !!!

1 gillning