Muslim representerade V som nämndeman - stängs av

Läs hela artikeln på Nordfront: Muslim representerade V som nämndeman - stängs av

Vänsterpartistisk nämndeman utreds efter avslöjande av Doku • Skrev om sharia och Koranens syn på våld mot kvinnor på fritiden.

Konstigt! När den självutropade stridshingsten Fredrik Reinfeldts parhäst islamisten, riksdagsledamoten och ledamoten i Försvarsutskottet, Abdirizak Waberi höll en föreläsning i SVT om hur man löser konflikter man/kvinna i muslimska familjerelationer hände ingenting.

Han sa bl a att först skall mannen försöka tala hustrun till rätta och om det inte hjälper ska han sluta ha sex med henne (kan föreställa mig hur besvikna somaliska könsstympade kvinnor som fött 7-8 barn och blivit igensydda lika många ggr blir) OCH FÖRST DÄREFTER får han slå henne.

MED EN TANDBORSTE förklarade han sen när han fick det hett om öronen efter att drevet gick igång. Det lät ju harmlöst, men den som vill förkovra sig i ämnet kan ju bildjeewgla “somalisk tandborstpinne”.

1 gillning

Jag sa åt en ung muslim som var ordningsvakt, en midsommar kväll på en krog. Jag kommer aldrig accepter muslimer som ordningsvakter, poliser eller någon stans i rättsväsendet.