Motståndsrörelsen utmanar AfS på debatt

Läs hela artikeln på Nordfront: Motståndsrörelsen utmanar AfS på debatt

Vill diskutera vem som företräder svenskarna bäst • Törs AfS möta Pär Öberg i debatt?

Vi har två giganter: Öberg som debattör och Lindberg som talare.

3 gillningar

Borde finnas nåt som Killstream fast på svenska.

Jag tror inte att det fins någon som klarar av att ta Pär Öberg i en diskussion.

1 gillning

Själv har jag en fiffig idé, tycker jag ju eftersom det är jag som tänkt ut den :slight_smile:
De satans invällande blattarna som är här för att juden styrt och ställt så att det blivit så, är ju en närmast omöjlig debatt att ha utan att bli åtalad.
Så man får ha en annan taktik.
NMR har ju en hyfsad uppfattning om att banksystemet är roten till det onda och att juden är skyldig, även här.
AfS liksom INGEN av de etablerade skitpartierna vill eller kan debattera detta.
Men tricket är att inte nämna juden, eller blattar heller, så undgår man åtal, och kan, om man gör det rätt och har rätt ordval, helt avslöja bankbedrägeriet inför live-sändningar.
Frågan är i teknisk och juridisk mening ofarlig att dryfta och trögsvensson som normalt bryr sig om sin nu sönderfallande ekonomi, är troligen mycket mer benägen att faktiskt lyssna och ta till sig.
Det räcker med att folk börjar tänka, så kommer resten av sig självt. Till slut så kommer majoriteten att få upp ögonen för den evige juden, och då, mina damer & herrar, så har vi vunnit.

Om dom ens ställer upp,så skulle jag vilja se dom debattera mot Martin Saxlind ifrån Motståndsrörelsen. Saxlind var bra med Luai Ahmed. Synd att det klippet verkar ha blivit minneshålat från internet helt och hållet.

Nej,dom där gamla klippen när han ringde till Säpo och sånt för att konfrontera dom…han läste ju lusen av dom.

1 gillning