Möt den misstänkte Avestapedofilen Christer Bryngel

Läs hela artikeln på Nordfront: Möt den misstänkte Avestapedofilen Christer Bryngel

Drack sprit, sökte på “knulla muppar” och beställde “mirakelpiller” • Sedan våldtog han cp-skadad och utvecklingsstörd vårdtagare - kollegor fann honom sovande på svårt medtagna kvinnan man trodde skulle stryka med.

En man på rätt plats enligt våra styrande!

Mannen (utan manliga egenskaper) har våldtagit en försvarslös kvinna som han fått förtroendet att vårda. Rätten mildrar straffet p.g.a. psykisk störning. Det allvarliga brottet är i sig en psykisk störning. Han är tydligen så psykiskt störd att han varken kan hantera sitt könsorgan eller sin sexualitet. Det bästa för samhället vore att avlägsna hans könsorgan tillsammans med hans skeva syn på sex. Kommer den kommande rättegången att fortsätta dribbla med förmildrande omständigheter eller kommer han att tas av banan för gott? Även ett hårt fängelsestraff flyttar enbart kommande offer framför sig - hans sexlust kommer inte att förändras, det är det enda faktumet i hans fall.Tankarna går till de två offren som väntar på rättegången, måtte de få se rättvisa skipas. Tvivlar dock…

1 gillning

Lunarstorm stängdes väl typ 2007?

har en neger som misstänks kommit i kontakt med min fru där nämligen, så det luktar rätt illa.

MEN GUD FADER, FÖRLÅT HONOM. TROTS HUDFÄRGEN. OCH BLAND DET MEST KRIMINELLA BROTTET GENTEMOT DIN HEDERLIGA GUDOMLIGA ORDNING. i Jesus Kristus Namn

sen är det ju inte omöjligt att jag skulle avfyrat en riktig pistol om personen ifråga var vit, men GUD VET. eller hur

det gäller att inte förbanna.

när du säger t-ex; “hans sesxlust kommer inte förändras…” så är det som om du ser dig själv som Gud. aja, från en hycklare till en annan, men jag tror tämligen stort att det är som att förbanna sig själv.

menar inte att jag vet hur du bör uttrycka dig. jag försöker inte imitera åkessons kärringpolitiker. däremot, så misstänker jag grovt att vi kommer få uppleva det vi får andra att uppleva -däribland fängelse. därmed ser du mig nog sällan uppmuntra till fängelse, även om jag är för SÄKRA FÄNGELSER. och knappast “psyk sjukhus vistelser” där det bara är att springa från skötarna under rasten typ.

jag vet inte, men JESUS KRISTUS