Mordet på Daniel Wretström

Läs hela artikeln på Nordfront: Mordet på Daniel Wretström

9 december 2000 • Den 17-årige nationalisten Daniel Wretström misshandlas till döds av ett invandrargäng.

Lämpligt straff för kulturberikarna!
Rådbråkning, pålning och stegling! Det hårdaste straff som svensk domstol dömt ut!
Inför en NMR kronolänsma som kan döma ut straffet.

Daniel Wretström närvarande :raising_hand_man:

Det är mycket ondska sionismens anti-vita politiska hantlangare är ansvariga för. Daniel Wretström vila i frid och må Gud vara med oss vita nordbor är den inre känslan man har.

I tio år genomfördes marschen. Det är imponerande. Jag deltog vid ett tillfälle. Kommer aldrig glömma.

Salem i kväll:

Näste 1 hedrar traditionsenligt minnet av Daniel Wretström.
Vi kommer aldrig att glömma dådet mot Daniel eller förlåta vare sig politiker eller parasiter som ofredar och mördar vårt folk. Er dom kommer!

2 gillningar

Dagen kommer då Khaled Oded ska få åka boskapsvagn till Dingle. Först då kommer rättvisa att ha skipats.

Pro Daniel. Han är alltid åter, med Oss

Vackra bilder, Anders.

Vila i den fridsammaste av frid Daniel. Till slut kommer rättvisa dig skipas.

Vi samlades trots Expressens & AB:s formliga hysteriska hatskriverier. Vänsterkräken försökte stoppa pendeltåg --det var totalt kaos…///Vi fick verkligen bevisat vilken avskyvärd diktatur vi lever i .
Jag hoppas innerligen att vi kan " ge betalt för gammal ost" någon gång .
Många diktaturer har ramlat ihop …det kan börja med något litet…jag hoppas få uppleva slutet på PK diktaturen . :raising_hand_man: