Man med datachip i hjärnan kunde tweeta med tankekraft

Läs hela artikeln på Nordfront: Man med datachip i hjärnan kunde tweeta med tankekraft

“Jag skapade denna tweet endast genom att tänka den” • ALS-sjuk australiensare med implanterat mikrochip twittrade med tankekraft.

1 gillning

Sionismens kommunistiska önskedröm. Tänk att snart kan de sluga kanske ständigt få övervaka inte bara varje affärstransaktion, utan även inom en snar framtid kanske även läsa sina löneslavars tankar i realtid. Idag ett påtvingat experimentvaccin med vaccin-pass och i morgon kanske ett tvångs-inopererat tankechipp. Nog ser väl kommande världs framtid mycket ljus ut för de tanklösa som valt att helt sluta tänka själv och önskar bli de slugas duktiga lilla robot…

1 gillning

Mannen i videon lyckades ju med bara tankekraft få sin revolver att skjuta ihjäl sin judiska filmare härom månaden, så det verkar fungera :joy:

Tekniken kring tankeläsning är redan ganska välutvecklad. Det hela började med tyskarnas radarsignaler (dolda ljud som skickades direkt till individer) för att sedan bli en del i flera projekt hos DARPA och CIA, samt Sovjet, där tankeläsning forskades på. (v2s) På 2010-talet hade BMW utvecklat en bilprototyp som styrdes med tankkraft. Jag kan sätta en förmögenhet större än den jag har på att det vi vanliga dödliga känner till är 20-30 år efter vart forskningen och tekniken i realiteten är.