Läs hela artikeln på Nordfront: Man med datachip i hjärnan kunde tweeta med tankekraft
“Jag skapade denna tweet endast genom att tänka den” • ALS-sjuk australiensare med implanterat mikrochip twittrade med tankekraft.
Sionismens kommunistiska önskedröm. Tänk att snart kan de sluga kanske ständigt få övervaka inte bara varje affärstransaktion, utan även inom en snar framtid kanske även läsa sina löneslavars tankar i realtid. Idag ett påtvingat experimentvaccin med vaccin-pass och i morgon kanske ett tvångs-inopererat tankechipp. Nog ser väl kommande världs framtid mycket ljus ut för de tanklösa som valt att helt sluta tänka själv och önskar bli de slugas duktiga lilla robot…
Mannen i videon lyckades ju med bara tankekraft få sin revolver att skjuta ihjäl sin judiska filmare härom månaden, så det verkar fungera
Tekniken kring tankeläsning är redan ganska välutvecklad. Det hela började med tyskarnas radarsignaler (dolda ljud som skickades direkt till individer) för att sedan bli en del i flera projekt hos DARPA och CIA, samt Sovjet, där tankeläsning forskades på. (v2s) På 2010-talet hade BMW utvecklat en bilprototyp som styrdes med tankkraft. Jag kan sätta en förmögenhet större än den jag har på att det vi vanliga dödliga känner till är 20-30 år efter vart forskningen och tekniken i realiteten är.