Läs hela artikeln på Nordfront: Majoriteten som dör av coronaviruset är nu vaccinerade
Andelen vaccinerade som avlider av viruset ständigt stigande. • Att vara ovaccinerad uppges ändå vara största riskfaktorn och nya boosterdoser rekommenderas.
Allt går således enligt planen. Nu gäller det bara att vaxxa resten också.
Den som är så korkad att den trots all vetskap om alla hemska biverkningar och ändå går och låter sig förgiftas med detta så kallade covid-vaccin som är fyllt med diverse skadlig skit, är nog tyvärr värd sitt öde, då sådana individer väl helt måste sakna hjärna och all tankeförmåga att tänka själv. Så i detta fallet är det nog kanske att ses som en naturens urvalsprocess för att rensa bort de mest sällsynt lågintelligenta. För den som gång på gång går på denna sionistiska bluff och frivilligt låter sig besprutas med detta sketna råttgift har kanske inget att tillföra denna världen ändå kan man tänka…
Skönt att vara helt ovaccinerad. Tycker synd om de som blivit lurade till att ta vaccinet för att skydda andra. Korrupta och skandalomsusade företaget Pfizer har återigen mutat världens länder med lögnen om att vaxxet ska stoppa smittspridning, när de ens inte har genomfört en sådan undersökning.
“At the speed of Science” allt enligt rådande expertis och på samlad vetenskaplig grund. Vetenskap baserad på lögner, återigen.
Kan inte vara så roligt för de vaccinerade nu, vetskapen om att man har blivit vilseledd till att ta någonting som man inte har någon susning om hur det kan komma att påverka.
“De mest sällsynt lågintelligenta” är väl uppe i över 80 procent av befolkningen i Sverige nu då, då så många vaccinerat sig. Om de flesta vaccinerade dör inom några år, blir det många nationella, hippies och somalier kvar. Se filmen “Died suddenly” (det namnet går ej att skriva ut på Facebook tex, kommentaren kan ej publiceras, inte bara att man blir blockad) ni som inte redan gjort det. Det bildas konstiga vita igenkorkningar (alltså ej blodproppar utan tillväxter av vit materia, bindväv, kroppens byggstenar, inte vet jag. De ser röda ut innan de spolat av dem) i ådrorna och hjärtat hos de vaccinerade som dött. Får se hur hög procent av dem som bildar det, och dör. Skrämmande.
Lösningen på Rotschilds Covid-19 problem! Mera gift till goyim! Tur att jag aldrig tro på (((deras))) lösningar. Har inte en funderat på att ta en Covid-19 spruta.
Jag har haft covid - i en vecka, som en vanlig influensa, inget märkvärdigt.
Som ovaccinerad känner jag mig mer och mer skyddad för varje ny boosterdos som luras på de vaccinerade eftersom det är någonting mycket skrämmande som kommer att hända med dem i en snar framtid…
Precis CNC, rotschilds “covidvaccn”. Såg statistik på influensa A, B samt Rhinoinfluensan, från olika länder. Före 2020 var siffrorna desamma i alla tre kolumner, en viss % av befolkningen insjuknade varje år och siffrorna såg ungefär likadana ut år från år. I slutet av 2020 och 2021 fanns nästan ingen insjuknad i dessa tre kolumner, utan en fjärde kolumn hade dykt upp vid namn ‘covid19’. I denna befann sig plötsligt alla…Och detta efter sk event 201 som genomfördes okt 2019. Och sedan togs ett gift’vaccin’ fram på 5mån (normalt är 5år), som ingen hade testat ens i datorsimuleringar. “We just shoot it right up in the arms of the babies”/…citat bill gates.
Så, något covid har aldrig funnits och något ‘vaccin’ har definitivt aldrig existerat mer än som ett gift. Vad som däremot fortfarande existerar, är morgenthau jr planen att massmörda, den här gången grand scale