Magdalena Andersson backas upp av Skånedistriktet

Läs hela artikeln på Nordfront: Magdalena Andersson backas upp av Skånedistriktet

INRIKES • Finansminister Magdalena Andersson får nu stöd av Socialdemokraternas Skånedistrikt. Efter statsminister Stefan Löfvens besked om att han vid partikongressen kommer avgå som partiordförande och statsminister har det spekulerats friskt kring vem som kommer efterträda honom. Namn som Anders Ygeman, Ardalan Shekarabi och Morgan Johansson har förekommit i diskussionerna. Till och med Jan Emanuel…

Som Socialdemokrat - förstår mig rätt - har de gjort ett fynd. Talare tydlig och klar. Nu baxnar Ni väl, men som f. d. partiledare i NRP är jag ju på något vis “arbetskollega” även om vi är hårda motståndare. Nu är jag naturligtvis kritisk över VAD hon säger - men är ändock lite avundsjuk HUR hon kan framföra SINA argument. En annan sak jag undrar över är hur Mp och Centern överhuvudtaget kan vara osams om strandrätten m. m. Klimatförändringen ger väl varningar tillräckligt att bygga överhuvudtaget något längs vattendrag, sjöar och hav? Vet inte hur de överhuvudtaget kan resonera om det när naturen har gett oss redan starka hänvisningar och problem. De tjatar om klimatförändringar - men som den vanliga realistiska människan SKALL resonera : Gilla läget, bygga, skörda med förhandsprojektering utan hysteri med en massa påhitt mot länder som tar det lugnt. Naturen, Gud om Ni så tycker, bestämmer ändå över oss - men vi får göra det bästa möjliga av situationen och det ankommer på de utvecklade länderna, (vita och gula) att leda rätt. utan EU :s vilseledande USA inflytande och mångkulturmani.