Läs hela artikeln på Nordfront: Macron och Le Pen vidare i franskt presidentval
Le Pen bara tre procent efter Macron i första omgången • Möter nu globalistpresidenten i en andra omgång.
Naturligtvis är det bra om Macron vinner. Ju snabbare Europa körs i botten desto bättre är det. Ska vi ha någon chans att säkra någon framtid för våra folk måste det det nuvarande systemet kollapsa och försvinna helt och hållet.
Jag önskar det vore annorlunda, men på bara 50-60 år har européerna lyckats förstöra Europa totalt. Alltså måste hela systemet bort så vi kan bygga upp någonting helt nytt. Även om en del av det gamla ser ut att vara vårt så är det inte vårt längre. Vi måste ersätta allt gammalt och bygga upp någonting helt nytt.
Den som vill fortsätta leva ett bekvämt liv med party på helgerna är allierad med juden! Ska vi ha någon framtid kommer vi som lever nu få ge upp all bekvämlighet i många år framöver. Vill vi fortsätta supa och spela spel så är det adjöss med det svenska folket!
Kan bara hålla med dig 100%. Problemet med en vinst för Macron är att den nya världsordningen kommer att införas med överljudsfart och sen, tror jag, att det blir omöjligt att bli av med den kommande världsdiktaturen.
När WEF, WHO, FN och de andra organisationerna som styrs av mindre än 1 % av de i toppen på globalistpyramiden säkrat all makt kommer mänskligheten som vi nu känner den att försvinna. När folk får chip inopererade i skallen och blir som arbetsmyror finns inget motstånd kvar. När den tiden kommer styrs alla “undersåtar” av artificiell intelligens, egna tankar och funderingar kommer att upphöra, medan de i toppen gnider sina händer i förtjusning när de betraktar sina slavande goijer.
När folk gick med på att injicera okända kemikalier i sina kroppar och förnekar att det framkommit fasansfulla biverkningar och död, kommer samma folk att längta efter den nya världsordningen som kommer som ett svar på folks oro, osäkerhet och miserabla tillvaro. Den nya världsordningen lovar ju att ingen skall svälta, ingen skall vara så fattig att man inte kan överleva, alla krig skall försvinna. Allt detta låter ju så fint och folk kommer givetvis att gå på denna lögn precis som alla gånger förut. Äsch säger säkert många, det kommer inte att hända. Nej, det trodde ingen vettig människa heller för 50 - 60 eller 70 år sedan, men se vad som är verklighet idag.
Så länge det du säger inte blir en ursäkt att inte göra något eller skapa något konstruktivt
“Vem bryr sig, allting måste kollapsa ändå.”
Vi ska göra vårt allt för att bygga en trygg framtid för vårt folk.
KONSTRUKTIVT, INTE DESTRUKTIVT
Nationella har ibland en tendens att krångla till saker i en strävan efter en slags spegelbildsperfektionism vilket knappast utgör en murbräcka i dagens föränderliga samhälle. Allting har sin tid och sina lösningar om dagens sanningar ska nå fram och kunna utvecklas på bästa sätt av dem som förstått det.
Ja, det jag skrev kan ju låta lite defatistiskt, men det är inte min natur att vara sådan. Givetvis heller ingen ursäkt för att inte göra något. Men vid min ålder har man sett mycken skit komma som inte försvinner och jag menar att man inte skall negligera hot utan istället söka motmedel som effektivt sätter käppar i hjulen hos våra fiender. Varför skall vi vänta på att allt kollapsar, hur lång tid tar det? Är det inte bättre att få fienden på fall i nutid med genomtänkt strategi? Fråga mig inte vilken strategi, jag är ingen schackspelare. Men bara att vänta och hoppas och tro att bara kollapsen kommer då djävlar, är i mitt tycke feltänk. Nu vet jag att varken du eller de jag känner i Motståndsrörelsen tänker enligt detta, men jag har hört många säga så. Men tillåt mig vara lite i moll när jag ser hur folk kan rösta på en kriminell politiker som utövar diktatoriska fasoner mot sina “undersåtar”. Jag har mina skäl.
Skriver under på princip allting i den analysen. Sheeple kommer att älska sitt kommande slaveri. Bara dom får känna sin älskade trygghet. Vilket bara kommer att vara en illusion. Skulle de känna minsta missnöje så funkar skiten dom har injicerat i sina kroppar som Huxleys soma. Så visst kommer de att vara lyckliga, hur miserabelt de än har det.
Ja. Ett alternativ är att säkra ett eget område för åtminstone flera tusen personer som är självförsörjande och helt oberoende av resten av samhället.
Det måste komma inom en väldigt snar framtid. Vi talar om max ett par år. Jag brukar säga att vi behöver ett “mirakel” och det måste komma väldigt snart. Det är vi som lever nu som måste “fixa problemet”. Om vi misslyckas är det adjöss med folket för all framtid. Redan idag är 50% av alla barn som föds i Sverige rasfrämlingar. Gissa hur det ser ut om 10-15 år! Tåget går NU!
har just detta inte sagts ända sedan 80 talet?
Turner Diaries som var skriven 1978 handlade just om KOLLAPSEN
Jag vet inte. Jag har inte sagt det sedan 80-talet.
(Däremot, om jag ska vara ärlig, så har jag i 20 års tid ansett att det här med flygblad och torgmöten är slöseri med tid. Samtidigt ser jag inte mycket poäng med att starta något slags väpnat uppror heller när man är 0,01% av befolkningen.)
Jag konstaterar att 50% av alla nyfödda i Sverige numera är rasfrämlingar. Välj själv hur optimistiskt/pessimistiskt du vill se på framtiden. Vad jag skriver på Nordfront och som kanske 50 pers läser är ju ganska betydelselöst i en värld med 8 miljarder människor.