M om sitt nya lagförslag: "Ingen ska våga ge sig på en polis"

Läs hela artikeln på Nordfront: https://nordfront.se/m-om-sitt-nya-lagforslag-ingen-ska-vaga-ge-sig-pa-en-polis

Minimistraffet för brott mot poliser, journalister och lärare skärps • Den lille hyllar initiativet.

Det blir nog med straffskärpning av våld mot tjänstemän och poliser rätt så fullt i de redan överfulla fängelserna där det berikande resultatet av dagens folkutbyte, massinvandring och mångkultur inte så sällan huserar. De styrande politikerna i landets falska demokrati har efter Corona-diktaturens förtryckande år visat vad makten egentligen vill åstadkomma. Det verkar inte direkt vara yttrandefrihet som står högst på dagordningen med en öppen och fri samhällsdebatt. Självklart ska våldsdåd beivras, men det finns nog inte många som egentligen har så mycket tilltro till sittande politiker som sionistiskt nog har bevisat sig vara duktiga på att mest lyda den sluges order. För en ny politik för en ny tid som verkligen behövs i detta samhällsförfall, stöd – Nordiska motståndsrörelsen: Ideologi & Politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

Vad säger folkrätten då polis och militär går fiendens ärenden och förtycker folket? Har vi som folk rätt att skapa vår egen polis o militär för vårt skydd? I min mening har vi passerat gränsen och frågan är om vi ska erkänna mental störda woke-extremister som i dagsläget klär sig i polisuniform som legitim polis, eller uninformed lakejer som går främmande makts ärenden mot folket. I min mening saknar Sverige polis och försvarsmakt eller vad ska vi kalla fienden som tagit på sig vår nationella uniformer idag och hela tiden riktar sina vapen mot folket? Vad händer då Sverige hamnar i inbördeskrig?

Nu är hög tid att vi skissar på en polis-kår av folket, för folket, lett av folket.

2 gillningar

Jag misstänker starkt att det inte gäller om det begår brott mot Aina.

Dom sk pjollutikerna har iingen aning om vad som väntar dom, bättre så för dessa polluters

Oy vey, inte dödsstraff för antisemitism?

Håller med CNC-man angrepp på Aina inte kommer att vara aktuellt med straff för då blir det upplopp och sprängda Ainastationer. Nej det blir mer som försöket att få journalisten Jesper Johansson anklagad för blåljussabotage eller som den gamle pensionären närmare 80 år som slogs blodig för han inte kunde gå snabbt nog när poliserna gick med honom i armkrok under en demonstration.

1 gillning

Nej. Och det är mig inte veterligen som gör det. Men är de dumma i huvudet skall de veta om det.
Jag fick besök av farbror blå för några dagar sedan. Angående en satans skjutning (igen). Den dumme fan kom in och jag erbjöd en kaffe, vatten, saft, sprit.
(Det var en skjutning nyligen där jag bor, Stockholm.)
Han tog mitt personnummer, frågade om jag “hört” skottlossningen. -Ja, jo det är det man lyssnar på när man sover i sitt jävla hem. Sade jag. Jag skulle samtidigt gå att köpa snus och mjölk. -Du hittar ut själv va? Sade jag…
Å sedan gick jag ner till Coop. Enda jävla affären jag har här.

Tillbaka till frågan. -Nej, man skall INTE skjuta en snut. Men de är extremt påverkade av rådande regering. Men de är så mesliga och utan pondus så jag barknar.

1 gillning