Läs hela artikeln på Nordfront: Lola, 12, hittades halshuggen i resväska i Paris
Fyra algerier misstänkta för mordet • Kvinna köpte croissant under tiden hon flyttade liket.
Det är inte bara Sverige som begåvats med kulturberikare!
När ska vita förstå att mångkultur är ett vapen i händerna på antivita för att stärka de utvalda som talmudiskt hatar de vita med sådan frenesi att de gör allt för att dränka varje vitt land med så kallade flyktingar. Det varje vit måste förstå är att det alltid är skillnad på vi och dom. Som vit måste man hålla ihop och alltid hålla betryggande distans till mörka rasfrämlingar och aldrig bli för godtrogen. Där i Frankrike föll en ung vit flicka offer, och när kommer alla protestmanifestationer som skulle ha följt om det var ett gäng vita som mördat en svart flicka kan man undra…
Under polisförhöret anklagades jag även för mina rader att de svenska flickorna skall springa ifrån invandrare, ALDRIG följa med dem. Vilket jag replikerade med att detta uttalande skulle polisen vara tacksam över och inte anklagas för. Blev frikänd för detta nästan omedelbart - men man hittade ju annat som bekant . (men blev frikänd för allt .) Denna söta vita flicka liknar mitt barnbarnsbarn - berörde mig verkligen. 2 KVINNOR från med 2 män från Nordafrika utförde dådet. Hur kommer Parisarna att reagera tro? De var så “tuffa” mot sina egna kvinnor som lierade sig med tyska soldater 1944 för kärleks skull, men MORD på ett oskyldigt vackert flickebarn, begången av rasfrämlingar, ilsknar inte temperamentet till??