Le Pens efterträdare populär bland damerna

Läs hela artikeln på Nordfront: Le Pens efterträdare populär bland damerna

27-åringen trendar med kärleksförklaringar på sociala medier • Fransyskor lovar att rösta på sitt “livs kärlek” i nästa val.

Återigen får man bevis för att allmän rösträtt måste bort.

Tänkte om de var släktingar eventuellt men efternamnet var inte helt samma :clown_face:

Ja, vad ska man säga när det politiskt hos vissa kanske röstas mest på utseende av partiledare och inte på ett politiskt innehåll… Men det är väl inte så mycket att göra åt då naturen när den fungerar som den ska, utan några genusförvirrande tankar gör att män och kvinnor tenderar att då och då förtrollas av det motsatta könet liksom.

Nationell samling är sionister och JUDE-lakejer, och alltså en del av (((systemet))) som förtrycker den vita mänskligheten. Att folk inte förstår detta i ännu högre grad än dom gör beror på att JUDARNA äger och kontrollerar medierna, och många människor har inte kraft, motivation eller vilja att söka sanningen.

Men för dom som söker sanningen kan jag berätta hur jag hanterar JUDE-median i mitt privata liv:

När jag satt i fängelset tidigare i år och dom hade på TV:n i det gemensamma utrymmet och tittade på nyheterna brukade jag sitta med ryggen mot TV:n. Eftersom jag har svårt att stå ut med att se och höra skiten. Några andra fångar frågade mig varför jag alltid satt så? Då svarade jag att jag brukar undvika att titta på “den elektriska JUDEN”. Det var många av de andra fångarna som tyckte det var ett bra uttryck. Så efter ett tag var det flera andra som pratade om den elektriska JUDEN. :joy::rofl:

image

Varför egentligen INTE? Franska kvinnor är nu lite annorlunda än svenska, ta det med lite humor. Kvinnorna svärmade kring Hitler också, konstigt nog var de mer trofasta i sin ideologi än männen efter kriget. Men denna generation är borta, tyvärr. Några överlevande finns ju, som bekant men de stackare som bor i Tyskland får nog vara mer försiktiga än här. En och annan är fängslad - men snälla Marcus, låt kvinnorna rösta. Fick Simon synas mer skulle han också få kvinnliga röster, ett propert framställande gör mycket. Vi är nu sådana, vi fick inom NRP många kvinnliga röster p. g. a, partiledarens ungdom, (vilket under oss sagt inte gav mig värst mycket lugn i äktenskapet men det höll och ett underbarare liv inom det kunde jag inte tänka mig.) Ni manliga medlemmar i får ta det kvinnliga psyket med ro, feminismen kommer att dö, en trend som rent naturligt går den vägen OM inte NI nationella män genom misstänksamhet och hån pressar VÅRA intresserade kvinnliga medlemmar i motsatt riktning utan välkomnar dem jämlikt ideologisk. Göran Oredsson var av den sorten. Ett ex : Ett par av våra medlemmar gjorde sig lustiga över en kvinnlig medlems utseende. GAO blev fly förbannad, “Våra kvinnliga kamrater skall betraktas med vördnad inom vårt parti!!” Röt han. Naturligtvis finns det samma företeelser inom ALLA partier, men vi bör vara FÖREDÖMMEN och har ju även den “kvinnoföraktande” lögnaktiga ryktesspridningen att släpa på och bör inte ge motståndaren orsak att spä på. Så låt de franska kvinnorna svärma - hoppas bara att den unge mannen är värd det även i våra ögon. Vi får se …