Lärare "kränkte transstudent" - uttryckte förvåning över förnamnet

Läs hela artikeln på Nordfront: Lärare "kränkte transstudent" - uttryckte förvåning över förnamnet

”Jag förbjöd honom att omnämna mig mer – han lydde inte” • Universitetet åläggs ersätta eleven.

Det här har jag skrivit förut. Det märks vilka som har makten och bestämmer.

Västerländska kvinnor har avskaffat sig själva. På 80, 90, 00, 10-talen gladde de sig åt att de lyckats frigöra sig från det “patriarkala förtrycket” och uppnått samma rättigheter som männen.

Nu när det patriarkala förtrycket har antagit en ny skepnad; att männen tar på sig klänning och påstår sig vara kvinnor, så står de riktiga kvinnorna maktlösa. Männen i klänning kommer att gå före i alla köer och kvinnorna kommer inte ens att få kalla sig kvinnor längre - redan verklighet i världens största dårhus USA.

Där har man i offentliga sammanhang avskaffat pronomen som han, hon och ersatt med “person”. Att skilja på manliga och kvinnliga personer har visat sig svårare. Man har prövat att kalla kvinnor för “menstruerande personer”, “livmoderägande personer” eller rentav “fittbärande personer” - men alla dessa epitet anses kränka och exkludera “transkvinnor” , dvs män i klänning, eftersom de ju saknar alla dessa kvinnliga attribut.

Och där står det idag. Man bör kalla personer utifrån vad de identifierar sig som och inte vad de är. Har man en dotter som “identifierar sig” som en pojke så måste man kalla henne så - och vice versa. En man i klänning som påstår sig vara kvinna ska kallas transkvinna eller transperson, medan en riktig kvinna får nöja sig med att vara en “person” som benämns med sitt tilltalsnamn.

2 gillningar

Jepp, det feminiserade matriarkatet löper amok. Det blir så när normförskjutning och identitetspolitik har förvirrat folket. Nu vet vi bara att tillhör du en minoritet har du alltid företräde somoffer. Helt säkert är du trakasserad och utsatt, förtryckt och dina mänskliga rättigheter har kränkts.

1 gillning

de flesta lärarna och dess överordnarna förstor nog att det är åt helvete när eleverna beodrar om hur de ska bete sig,.

så jag önskade nästan att en kan se det som att det “är lugnt” men risken är att det går åt helvete. inte minst när de förstår att perverterijngsagendan FAKTISKT ÄR ÅT HELVETE.,