Lämnar detta bakom mig🫱🏻‍🫲🏾

I liked it
Replay

Det har varit ett roligt år att få prata med er alla, ni har varit så snälla mot mig vilket jag är tacksam för, jag upptäckte idag att nationalism inte är min största styrka då jag är dålig på att utforma de ord om mina åsikter och jag vill inte sluta upp på brottsregistret som den snällaste nazisten, så jag lämnar denna plattform för att gå vidare med mitt liv.
jag pratar gärna vidare med er på facebook användarnamn:junior Olsson
Om vi inte möts där så peace out✌🏼

Hej Junisen,

Såg just att du planerar att lämna detta diskussionsforum bakom dig för att satsa på skrivandet på Facebook i stället, vilket är lite synd då denna plattform är lite njugg mot politiska åsikter som inte etablissemanget gillar fullt ut som du säkert vet. Det har därför inte blivit en plattform som passar oss nationella något vidare. Något ord om eliten i fel tonläge och man åker ut så det visslar om det.

Finns inte som medlem på den plattformen alltså. När man tänker efter så är det väl fel att man i ett land som Sverige vilket påstås ha yttrandefrihet, ska gå omkring och oroa sig för att hamna i ett brottsregister för att man kanske en dag råkar att använda några ord som makten ogillar.

Känner ändå så väl igen dessa tankar som gjorde att det tog rätt lång tid att våga ta steget till att skriva några ord här på Nordfront. Men kan säga att det farligaste som nog finns i ett samhälle är om de styrande lyckas att tysta det fria ordet, för då kokar till sist allt över och då får säkert de styrande se vad som sker när folket inte har någonstans där de kan kan tala ut om inre tankar.

Förresten, det här med skrivandet är hos många något som kommer och går i vågor när det gäller intresse liksom. Vilket väl bara är helt normalt. Känner till att en del skriver mycket och sen hörs de inte av i ett kommentarsfält på flera månader. Man behöver inte lämna forumet för det, man skriver väl bara när man känner för det så att säga. Hur som helst, kul att du skrev lite idag i alla fall.

Ha det bra!