Lagförslag: 12-åringar ska kunna byta juridiskt kön

Läs hela artikeln på Nordfront: Lagförslag: 12-åringar ska kunna byta juridiskt kön

Nu ska det bli enklare att skära av sig könsorganet • Regeringen vill slopa flera prövningar.

Hallengren var det väl som tog på sig slöja, när dom började sätta åt henne om sossarna kontakter med muslimer. RFSL tycker det är ett bra förslag. Så jag undrar vad judarna tycker.

En tolvåring får inte köpa en 2,8% folköl i affären, får inte köra moppe, får inte rösta i allmänna politiska val och får inte titta på barnförbjudna filmer på bio, för att ta några exempel - men den får lov att “byta kön” och få recept utskrivet på pubertetsblockerarande piller i kombination med preparat innehållande det motsatta könets hormoner.

Adolf - när tänker du återuppstå och skipa ordning och rättvisa?

3 gillningar

Förslaget är så dumt att jag helt tappar andan. Det borde vara olagligt att föreslå något liknade och avlivning utan rättegång, borde vara standar för dom som föreslår det.

2 gillningar

Det är väl bara två horn i pannan som fattas på regeringssluskar som vill förstöra barnen.

1 gillning

Börjar ni förstå hur jävla sjukt det här JUDISKA kriminella, djävulska systemet är?

2 gillningar

Någonting som jag vill byta är, alla politiker i Sveriges dyraste dagis.

2 gillningar

Endast psykiskt sjuka människor kan hitta på sådant här. Att barn ska byta kön… Det är helt sinnesrubbat.

3 gillningar

Som 12 åring - får du alltså bestämma över vilket du vill vara - pojke eller flicka - eller en hen varken det ena eller andra. Rösträtt har du vid 18 års ålder - för sent att bortvälja dessa idioter som kom med detta lagförslag som förstörde ditt liv i ett skede som du inte var mogen för. Kan vi hindra denna utveckling ? Naturligtvis med Nordiska motståndsrörelsen som räddar våra svenska barn --. Andersson ropar: "“Adolf Hitler kom her nieder” - weiter: geb uns Moral und Schönheit wieder - hilfe unseren Kampf mit den jungen Leitern bevor Deine Grundgesetze durch die Juden scheitern. - ALLA helt riktiga kommentarer ., det jäser bland oss!!

1 gillning

Tack för den uppfriskande tyska högprosan :slightly_smiling_face: Tänk om man kunde återvända till det Tyskland jag växte upp i; fullt av människor som hade genomlidit de västallierades “befrielse” och som man kunde haft intressanta meningsutbyten med nu när jag har kommit till en insikt som jag saknade då.

Jag kommer aldrig mer att sätta min fot i Tyskland igen. Jag vill komma ihåg det som det såg ut på 1980-talet innan det var fullständigt besudlat av massinvandring och (((dekadenta perversioner))).