Läs hela artikeln på Nordfront: Koordinerat vänsterattentat mot Christian Petersons hem och kontor
AFA kastade in rökgranat i lillasysterns sovrum • Attentatet utförs mindre än en månad efter att polisen lade ner utredningen mot Tor Alsén.
Christian Petersen: En hedervärd man. Din kamp kommer inte att vara förgäves.
Polis lägger ned utredning mot Tor Alsen.
Jag kan påpeka att polis alltid får yttra sig när någon ansöker om sekretess id. !!!
jag har blivit utsatt för skottlossning mot huset…mordförsök genom att någon dyrkade upp låset till dörren–la plast och annat i ugnen och satte på högsta temp , saboterat bilen , mm.
Advokaten som för min räkning sökte sekretess-id…upplevde att ärendet förhalades i ett år…–när adv. till sist fick tag i handläggaren sa han att " XX har ju rätt till sekretsess…"
Skatteverket :Kan väl hända "
Adv; men han får det ju inte ?!?
Skatteverket : Nä …klick .
Attentaten mot mig ville polis inte ens skriva anmälan på…ännu mindre komma och titta på kulhålen .
När dom tog emot anmälan–avskrevs ärendet direkt.
(Rubriksättning i text borttagen av moderator. Skriv inte hela ditt inlägg i rubriker.)
kontakta “alt-media”?
det låter som uppenbart snuskiga detaljer som många säkerligen gladeligen hjälper er med att gräva i skiten. kanske många av dem är präster i Jesus Namn men inte ens vet om det. kom ihåg att kompost och bajs är som guld i trädgården. bara något snäpp längre ned än löven räknat näringssätt, tror jag. iofs är jag inte särskilt troende på världens sätt att räkna näring, då jag igår fann att näringstabellerna för vin låg på bottennivå. står ju i bibeln att lite vin är bra för magen liksom. tycker det är najs. iofs i fallet “bajs” så står det ju bibeln, om det, att en ska gå ut i skogen och gräva en grop, så kke inte passar i trädgården. det är något jag funderar på, inte minst för man kan ju ta med sig, eller, trädgården till skogen?
förvisso lär ju nån forum-admin redan sett vad du skrivit här i tråden, men oftast har de en separat emajl, tror jag, för tips.
iofs kan man ju misstänka att du har ungar som slängt in leksaker i ugnen. jag vet av erfarenhet att man som ett litet barn i denna onda värld knappast förstår (innnan man fått erfara läxan) att elektricitet är typ som eld , eller som om vi “tämjt den” men det räcker med lite glappkontakt - nån liten råtta som gnager på kablarna eller dyl och som kan leda till något totalt jobbigt, och ju mer elektricitet vi använder desto mindre förstår väl folk vilken förstörelsekraft som eld innebär) men tydligen finns en helig eld också, vilket är hopfullt.
Sionismens fotsoldater som ofta är vänsterradikala tror att de gör något hedervärt när de går de slugas ärenden och hotar enskilda oliktänkande för deras rätt att ha politiska åsikter. Det som dessa skadegörare i realiteten gör är att vara så långt bort från sina ideal som nog många av dem kanske tror sig stå för. De förstår nog inte att de mest i praktiken gynnar omänsklig sionistisk kapitalism. De förstår inte heller att den idag fria invandring som de kanske tror är något fint och humant bara kommer att skada även dem själva.
För de som styr och ligger bakom propaganda om allas lika värde, menar egentligen något helt annat. Vilket är att alla vita människor i landet oavsett om de kanske sympatiserar med vänsterkrafter är fullt utbytbara och i de slugas ögon inte alls strategiskt har samma värde som mörka människor. Sionismen stöder ofta olika grupper med politiskt okunniga som egentligen motarbetar sig själva. Politik är ett slugt rävspel där alla tidigare påståenden måste ifrågasättas. Naturligtvis ska man stolt hålla på sitt eget vita folk och naturliga traditionella värderingar.
De som sitter och styr landet vill helt uppenbarligen inte det svenska folket väl. Dagens politiker tycks mest tävla om hur många nya mörka män från något okänt land de fortast möjligt kan få hit. Sedan sitter de även och ger bort skattebetalarnas pengar och dessutom lånar till sånt. De sitter fräckt och säger ord som att landet har åtagit sig att ge bort si och så många miljarder i bistånd. Sedan får arbetaren en slavlön och pensionärerna glöms oftast bara bort. Det finns idag bara en sann opposition mot politiskt vanstyre, besök Nordiska motståndsrörelsen:
Kategori: Politik på riksplan (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!