Kaxa om medlemsnummer

som etablerat så är det ju extrem hög status att ha ett lågt medlemsnummer (hur ska annars vår hierarki vara uppbyggd och vi kan basha på nybögarna)

men för att denna fantastiska nya tradition ska ta form måste jag fråga VART man hittar medlemssiffrorna :triumph:

3 gillningar

Det finns inga medlemssiffror, det är en konspiration!

medlemsnummer är ett försök att splittra nationella rörelsen

2 gillningar

var man bland de första som reggade sig fick man lite extra funktioner och en del specialverktyg som vi svor att aldrig tala om för er :wink:

1 gillning

Ping @max-rosenfors är det sant att jag lurade alla eller går det att se medlemsnummer på något sätt?

I vilket fall ser det ut som att man kan se registreringsdatum, så tidigt registreringsdatum är åtminstone hög status ^^

2 gillningar

Max har nog memat och lurat dig, för at genom dig, proxy trolla oss.

Men det satt fart på medlemmarna :sunglasses:

2 gillningar

ID-nummer för poster i en databas finns i princip alltid – och finns också även härpå forumet (som kör mjukvaran discourse).

Tyvärr finns dom inte lätt tillgängliga för användare att se, men här är idnr. för er som har skrivit i tråden hittils. (kommer inte gå igenom och sammaställa idnr åt folk igen tyvärr, innan ni frågar)

27 chungusetnostat
21 onkel_lava
18 avskrap
23 spectralcoffee
3 martin-saxlind

Reg.datum är det man visar för dejten eller nåt med andra ord. 14 aug = stor epeen, och 14 är ju en schysst siffra att komma ihåg. :slight_smile:

5 gillningar

då tillhör man en av dom legendariska 50 då:muscle::joy: men håll hårt på dom hemliga funktionerna nu…det enda som slår det är väl den lyckliga som får nr 1488

nummer 27 :muscle: :muscle: :muscle:

Första 2 som fick den här då :sunglasses::coffee:

1 gillning

Inga medlemsnummer. De kan användas för att kartlägga organisationen. Ge istället alla medlemmar numret 3. Alla nöjda och fienden förvirrad. :grin:

2 gillningar

Spelar väl ingen roll med nr.
Huvudsaken man postar bra content så forumet blir levande. :sweden:

2 gillningar

Jag vill gärna veta mitt nummer! :ok_hand:t2: