Kanye West: "Jag gillar Hitler"

Läs hela artikeln på Nordfront: Kanye West: ”Jag gillar Hitler”

Kommer ut som hitlerist i Alex Jones Infowars • Är less på att judar ska bestämma vem man får gilla och inte.

Varför umgås han med suspekta typer som Fuentes, Milo, Loomer och Jones? Hade varit bättre om han gästat Red Ice och/eller Know More Jews.

Vem vet? Kanske först och främst tänker på att nå ut öht nuförtiden.

Jag gillar Kanye West. :ok_hand:

Det kan ändras om han börjar pudla. Men så länge som han namnger JUDARNA, så är han värd respekt: Han får betala ett högt pris just nu, men pudlar inte. Tvärtom. Han går på offensiven. Därför gillar jag honom.

Har inte både Michael Jackson och Ice cube eller nåt sånt nämt judarna i sina låtar? Cultured thug pratade om det för flera år sedan.

Ha, vad är denna scamneger värd? Han ställde tydligen upp i en modeshow till pedofilreklamen Balenciaga. Försöker dela länk. Men om det inte funkar kan ni leta efter bannad video.

https://banned.video/watch?id=638754a1fe8b536b4bf7a1f3

1 gillning

Sitter just nu och lyssnar på senaste Know More Jews. Adam tror att allt kan vara en set up för att få igenom mer hate speech-lagar. Framtiden får väl utvisa vad det blir.

2 gillningar

Kanye West igen spärrad av Elon Musk.

Juden Larry Ellison (Oracle grundaren) lånade Musk pengar som inte var likvide nog.

Han kanske är en nyttig idiot.

1 gillning

Det är förmodligen ganska troligt. Hans handler juden Harley Pasternak är ju bevisat utbildad i MK-Ultra-tekniker i hemlandet Kanada.

Scam är rätta ordet… Den där skolan han startat, som blåser unga människor på pengar. Det är dessutom ett ganska välkänt faktum att homofilen Kanye har haft en långvarig romans med en designer på pedofilmodeföretaget han gör reklam för. Allt som kommer fram i slaskmedia finns det ju en baktanke med, även fast man skulle säga en sanning.