Kändisbög importerar afrikanska transor

Läs hela artikeln på Nordfront: Kändisbög importerar afrikanska transor

Återförenas med sin son i Sverige istället för i Uganda • Ena transan driver en homolobby- organisation i Kenya.

Agenda 2030. En explosion av WHO för total dekadens och övergrepp på barn.
Sedan kommer nästa plan. Var redo.

1 gillning

Exportera Gardell och Levengood istället till Apfrika. Där kan de få sitt lystmäte av bögeri och transeri. Suck!

3 gillningar

En som däremot inte ville vara ”gay” var Peder Lamm. Det här är faktiskt roligt nu när jag läser detta:

1 gillning

Det vore väl en dröm att exportera riksbögen till Aprika. Han får gärna ta med sig sin bög kompis.

3 gillningar

Osökt tänker jag på Onkel Kånkel när jag läser detta. :grin: :grin: :grin:

Men är du könsförvirrad eller har hela alfabetet som diagnos får du frisedel till vårat sargade
Sverige. Man vill verkligen sänka Sverige med allehanda skräp-människor. Och man ser ut att
lyckas, med tanke på hur det ser ut. Samhället går på knäna, beslutande folk skickar vapen
och Elopard till Ukraina och använder Ukrainarna som kanonmat i deras agenda.

Stopp där. Annars blir det en '“rant.”
werewr

1 gillning

Vet inte någon värre person som förstörde och förstör vårt land. En kula är för hedervärd, ett rep naturligtvis också när man betänker vad som skedde efter Nürnbergrättegångar. Han får väl frossa i sina synder med kyrkans välsignelser. Vad man än verkligen tycker så faller allt under HMF lagen för den har varken moral eller anständighet.

1 gillning