Läs hela artikeln på Nordfront: Judisk riksdagsledamot knuffades omkull i Finland
Jagade gärningsmannen efter “attacken” • Riksdagsledamoten ska fortsätta som om inget har hänt.
Jag vet inte om det är en kränkning av folkets makt! Då måste man nog bestämma sig för vilket folk man pratar om först.
Bilden påminner lite om de bilder som finns när man tvingat ner judesvinen på trottoaren för att borsta o tvätta den. Det är den enda rätta metoden, innan man skyfflar ut kräken tillbaka till ökenområdet de påstår sig komma ifrån. Fast ännu hellre till en annan planet.
Vilken patetisk skitstövel. Spelar ‘oskyldig, stark’ o gåpåig’ som vanligt; ‘jag ger mig inte för vi sionister har minsann inte gjort något mot någon, någongång…’.Ook, vi dominerar vaccinmordsindustrin o en massa annat, soo whaat, vi har ju ett fint o civiliserat fariseetalmudiskt ledarskap som vi vill att alla länder ska ta del av…även om den måste bombas fram
Dom tränger sig på och i , stiftar lagar, förbjuder flaggor, symboler, får museer, snyftar till sig bidrag generation efter generation . Undra på att någon patriot exploderar .