Judisk "dödsängel" hyllar Azov - ska be Israel sända rabbin för att begrava fallna Azovsoldater

Läs hela artikeln på Nordfront: Judisk ”dödsängel” hyllar Azov – ska be Israel sända rabbin för att begrava fallna Azovsoldater

Kallar anklagelser om “nazism” för “rysk propaganda” • Förespråkar “hedersevakuering” från Azovstal med hjälp av Nato • “Dödens ängel” intervjuade Azovbefäl i försök att “rentvå” bataljonen.

Vad var det jag sa? Dom är kosher-nazister. Må Oden hjälpa oss ifall juden Levy besöker Sverige i framtiden.

Ser inte “Sverige” redan ut att vara kört?

Inte för att jag vill ha hit den där juden, men kriget fick gärna komma igår. Vad som helst är bättre än den här långsamma och förnedrande döden. Hellre då snabbt och blodigt där vi (kanske) rentav har en chans att vinna! :rofl:

1 gillning

När ukrainska styrkor inte kunde hjälpa och befria Azov-styrkor var det redan klart att de måste kapitulera.

‘förstår inte…’ hur en talmudjudaist kan ‘rentvå’ någon, dessa världens värsta antisemiter samtidigt som de påstår sig vara semiter men inte har en droppe av Shems blod i sig (ungefär som att påstå att kinesiska el japanska judar är semiter bara för att de tagit till sig den jydistiska ‘religionen’, antisemitjydaisterna vet såklart varför dom missbrukar begreppet dvs för att inte bli avslöjade som semitjagare (och i övr människojagare( + de stulit hebreiskan för att ytterligare dölja sitt jiddishusprung). Smutsen kan tvättas hur ‘rent’ som helst i deras stulna mass’media’, folk läser ju det och då ‘är det ju så’. Det är deras absolut främsta vapen tillsammans med de stulna finanssystemet, och används också maximalt för att ta livet av planeten, och lämna allt utrymme till dom som destructors. När folk begriper att iingen etnisk grupp, ingen religion, ingen civilisation går säker förrän dessa antimänniskor fått sin sluträkning, och som ska betalas till fyllest åt Mänsklighten, då kommer vi att skönja en förändring

Det var det här jag hävdade och blev avstängd.