Joseph: Mannen som inte längre orkade vara homosexuell

Läs hela artikeln på Nordfront: Joseph: Mannen som inte längre orkade vara homosexuell

Joseph Sciambras kropp klarade till slut inte längre den homosexuella livsstilen • Som pånyttfödd kristen varnar han nu homosexuella och andra människor om negativa företeelser bland homosexuella män.

RFSL står för ett vidrigt beteende och inget som bör uppmuntras.

Ärligt talat undrar jag om inte Nordfront borde sluta med dessa artiklar/notiser/kommentarer om bögsnusk.

Ja, jag vet att det finns en vidrig politisk agenda med Pride/HBTQ eller vad man ska kalla det, men är det verkligen en bra idé att gräva i skiten på det här viset?

Det är bara min åsikt. Jag läser hellre om världspolitik eller rasfrågan eller vetenskap än den här perversa skiten.

Sionismens ondska har många strängar på sin lyra, och i tider av regnbågspredikan till småbarn, av könsbytare och hormonbehandlade transor läsandes ”kärleksfulla” barnsagor på dagis. Samt all den förvridna så kallade inkluderande onaturliga sexualkunskap tidigt i skolorna för att väl på så sätt så frön till rasskadande sexuellt beteende för att krossa den normala samvaron mellan man och kvinna i våra vita länder. Så är det trots alla äckelkänslor vid läsning om vidrigheterna, kanske trots allt på sin plats att det informeras lite allmänt i ämnet som Nordfront gör då och då.

Undrar om SVT likt BBC har sin egen pedofil som de vurmar för och skyddar. Sin egen Jimmy Savile. Jag skulle i alla fall inte bli ett dugg förvånad om så vore fallet.

Jag förstår att detta kan upplevas vidrigt och att du inte vill se på det. Jag vet flera kamrater som absolut inte kan läsa om sådant här för de blir för äckelmagade. Med det sagt så fick inte jag lära mig sådana här saker i skolan.

Dagens människor blir marinerade i homopropaganda och vissa kanske inte har tillräckligt bra naturliga instinkter för att kunna värja sig. Då måste upplysning till för att vända dem. Jag önskar också att fokus på världspolitiken var/är högre hos gemene man. Tyvärr är inte så fallet.

1 gillning