Läs hela artikeln på Nordfront: Jonas Gardells krav: ”Moskéer måste omfamna homosexuella”
“Alla muslimer är inte extremister”, enligt Gardell • Men alla har ett ansvar att “försvara och inkludera HBTQ-personer”.
I får väl se om riksbögen lyckas övertala muslimerna eller om han blir dödad! Jag föredrar det senare.
Slår vad om att äcklet blir dyngkåt av att se alla arslen uppvända mot himlen när ökenfolket ligger o ber.
Denne svenske kändisprofil, Jonas Gardell är känd för att åka land och rike kring och hylla det faktum att han enligt egen utsaga är homosexuell. Detta är inget han har hymlat om, utan tvärt om gjort till sitt levebröd genom böcker och offentliga föreställningar. Man skulle nog utan överdrift kunna påstå att han är den individ här i landet som nog gjort mest för att försöka normalisera ett sexuellt beteende och leverne som de flesta i samhället, rent verbalt sett nog inte annars hade varit alltför bekanta med. Då denne person tidigare väl även har uppträtt i den Svenska kyrkan som har sagts vara en kristen sådan, och där väl under gudstjänstliknande tillställningar fört ut sina budskap i form av högläsning av egna dikter bland annat. Så ska man väl inte förvånas allt för mycket över att han kanske vill bredda sin kundbas eller publik till att rikta sig till landets muslimer. Kanske ser han fram emot en stor turné i landet med besök till alla moskéer, det blir kanske en stor succé, vem vet, då man enligt artikel på Fria Tider har kunnat läsa att han väl lär ha sagt att hans homosexualitet är en gåva från Gud: Jonas Gardell: “Min homosexualitet är en gåva från Gud” | Fria Tider
Bögen vill ha mer uppmärksamhet.
Som tidigare sagts. Att övertala muslimerna faller nog inte i god jord.
Bögen vill bara kamma hem godhetspoäng och godhetssignalera för sina
artfränder. Då det hela handlar om att rättfärdiga sin perversa diagnos.
Undrar över om bögen bör skallmätas och låsas in i madrasserad cell.
Riksbögen fick väl fnatt av alla viftande bakar, skulle tro att han skulle trivas som Kammler riktig uttryckte sig.
Detta var en av orsakerna mitt utträde ur “Svenska bögkyrkan” och droppen: ett mottagande av en regnbågsrandig matta till altaret i Göteborgs kyrka. Tror att F - n har blivit en hyllad medlem i stället.
Jonas & Mark kan ju börja med att konvertera till islam själva. Gärna just i en moské. Så får de väl se hur bra det kommer att gå.