Jimmie Åkesson återigen portad från Nobelfesten

Läs hela artikeln på Nordfront: Jimmie Åkesson återigen portad från Nobelfesten

Portas på grund av “vetenskap, kultur, humanism och internationalism” • Inte heller Ryssland och Vitrysslands ambassadörer får komma.

Djävla sosse-as :face_vomiting:

Alla S-ministrar söker avgångsersättning

Magdalena Andersson kan få hela 184 000 kronor varje månad.

2 gillningar

Globalisterna vill inte ha någon Nationalist som stör ordningen
Visste ni att Ulf Kristensson och Magda Andersson står som medlemmar i WEF.
De jobbar också för dessa makter tyvärr

1 gillning

Bara lägg ner skiten helt och hållet. Både stiftelse och pris. Det har överlevt sig själv.

2 gillningar

Med tanke på hur lågt SD har sjunkit i sin sionistiska iver att krypa inför det så kallade utvalda folket borde väl stödhjulet SD:s företrädare ha första plats i detta uppenbart judiskt kontrollerade spektakel som öppet visar förakt mot allt som inte helt följer mallen om att forma världen efter en liten internationell bankirelit.

3 gillningar

Tur har Nobelkommittén att Sd är mesiga. Så några störningar under festen kommer väl inte att ske. Trodde att det fanns skolade akademiker där men de har inte ens kommit ur sandlådan med “Du får inte vara med och leka med oss”. Men man ser, under glitter och dyra kläder finns bara tomhet i ett PK skal.

3 gillningar

Får vi gissa på att det är knulltur profilen Jean-Claude Arnault som har varit i farten och bestämt vem som får komma?

2 gillningar

Om nobelstiftelsen går emot folket och är för massinvandring och gängkriminalitet finns goda skäl att demonstrera. Det finns tusen sätt.

2 gillningar

Hehehe, vem bryr sig om ett skit’etablissemang’, de tror de är en ‘elit’ men är inget annat än ett koppel springmaskar i 'elit’springmaskarnas sold. Det är i springmaskskollegiet hela bunten tillhör. Hade jag blivit avvisad från "nobelfetsben, hade jag tagit det som en jättekomplimang, en Ära. Något nobelt finns knappast kvar

1 gillning

1 gillning

Har för mig att fransosen också är jude?

@Morningstar Det stämmer.

1 gillning

SD gör väl vad som går inom etablissemangets gränser men nu slipper man ju skolfröken Annie Lööfs tillrättavisningar och har möjlighet att få något konstruktivt gjort, men det är ju bara första raketsteget mot nya djärva nationella mål, för att travestera sossarnas gamla valslogan.

Jag tror inte att Åkesson ligger sömnlös för det, trots att han uppfyller deras 4 krav.
Koncensus ska råda i Sverige, oavsett vad och den som inte helt rättar in sig i idiotledet får stå ute i kylan!
Själv fryser jag då istället och slipper deras politiska korrekthet och hyckleri i Blå hallen och utanför!

Alfred Nobel var ett peddo. Så Jimmy behöver nog inte skämmas över att inte gå dit.

Jag trodde i början att SD skulle vara för Sverige men ser numera att det är också bara ett verktyg under globalistiska agendan.
Jag vill se ett självständigt Sverige utan EU , utan USA styre , utan Nato och utan FN!
Dessa måste bort om nationer skall bli fria

1 gillning