Jämnt mellan Macron och Le Pen enligt mätning

Läs hela artikeln på Nordfront: Jämnt mellan Macron och Le Pen enligt mätning

Presidentval i Frankrike i helgen • Sittande presidenten verkar återigen få möta invandringskritiker.

Detta de slugas skådespel…

Här följer ett citat av författaren Adolf Hitler:

”Demokratien i våra dagars Västeuropa är förelöparen till marxismen, utan vilken den över huvud taget vore otänkbar. Den bereder jordmånen för denna världspest, där smittan sedan kan utbreda sig. I sin yttre uttrycksform, parlamentarismen, har den skapat sig ett “missfoster av snusk och eld”, vars “eld” för ögonblicket synes mig utbränd.”

(Mein Kampf)

1 gillning

Titta där, det är jämt mellan de så kallade konkurrenterna.När dotter till synes eller verkligen såg till att få bort fadern har hon gått den vanliga SD vägen. När man utgör sig för att vara en opposition och väljer att vända kappan efter vinden försvinner förtroendet som i ett trollslag.

1 gillning

Man kan också se det som så att regimen helst av allt vill ha Le Pen som motståndare i andra valomgången. Varför? Jo för att Le Pen aldrig kommer att vinna och det vet Makkaronen. Vi vet också att Zemmour avsiktligt nedvärderas i alla opinionsmätningar. Det skall bli intressant att se hur resultatet av valet blir. Jag har någontings som säger att det kan bli en skräll som inte globalisterna vill ha.Min känsla kan vara helt fel, men någonting gnager i bakhuvudet.

Vinner Makkaronen en gång till är det adjöss med Europa och alla dess stater. Den stora återställningen kommer ganska snart effter valet (om Makkaronen vinner) för WEF:s Schwab och hans globalistskurkar har folk i ledande ställningar i de flesta länder, icke minst i Sverige. Man ser redan hur de har panik att sätta igång världsregeringen, men Ukraina konfliketn kom emellan vilket fördröjde globalisternas planer.

1 gillning