Jag vet att ni inte högaktar Jimmie Åkesson

Men jag vill ändå skriva vad han ungefär har sagt.

Har man 10 äpplen och 10 hungriga personer så är det mest rimliga att ge 1 äpple till varje person.

Men svensk invandringspolitik går ut på att ge 9 äpplen till 1 person. De övriga personerna får slåss om det sista äpplet.

@Jovisst , han har inte fel i allt han säger, men jag ser inte honom som lösningen på Sveriges problem.

Jag förstår. Sverigedemokraterna kom väl in i riksdagen bl a för att Kristdemokraterna hade för mjäkig konservativ politik.

Annars hade KD lika gärna haft SD:s roll.

1 gillning

Högakta SD:s Jimmie Åkesson…
Det var allt en kul formulering!
Men visst, snacka kan han.

Ja. Jag menar att ni inte precis högaktar honom

Jag tvekar på om KD är kristna på riktigt.
Numera utformar de inte en kristen politik.
De fjäskar för islam.

Präster och biskopar är de falska profeterna som numera är komminister.

Hej Dags.Att.Vakna, Har funderat på dina ord till Jovisst, och tänker att man väl inte ska döma, men så speciellt kristna verkar då KD och de i dess partis ledning då sannerligen inte vara, för då skulle de inte stödja ett medlemskap i en sionistisk blodtörstig kärnvapenbestyckad krigsmaskin som NATO. Men nog lär det väl kanske finnas en del väljare och sympatisörer till detta parti som kanske tror och hoppas att kristen andlighet kan få inflytande genom detta parti. Kanske borde dess väljare då ta och läsa följande mening från KD:s partisida: ”Nato är den främsta garanten för fred, säkerhet och militär förmåga i vår del av världen.”…