Jag ger fan i allt.
Det är så jävla lätt att snubbla till i tanken och fundera i negativa termer, eller bara tänka helt mänskligt som svenske Rock ‘n’ Roll-kungen Eddie Meduza en gång sjöng i låten - Jag Ger Fan I Allt Eddie Meduza - Jag Ger Fan I Allt (Outgiven Originalversion) - YouTube Vilken är en helt tidlös och rejält svängig låt utan minsta tvekan.
Som naturligt nationellt tänkande med en skvätt andligt högre tänkande borde man väl bara spela instrumentala symfoniska grejer utan några störande ord som måste analyseras, eller kanske bara helt enkelt vända världen ryggen till och inte låtsas om allt det fula och sionistiskt vedervärdiga och stirra sig blind på äldre texter om bättre tider som man aldrig i sanning väl har sett eller upplevt.
Men ändå så fattar väl den mest tanklöse att gårdagens tänkare och talare väl kanske på något sätt har nuddat vid något av det grundfundament som nationell och kanske än mer andlig kamp framåt kräver utan att man väl behöver tänka så himla mycket liksom. Kämpa nu på där ute och ha det bra vänner. Hörs snart igen om den gode guden där ovan så vill.
Folkgemenskap!