Läs hela artikeln på Nordfront: Irländsk fotbollsspelare vägrade hedra drottning Elizabeth
Klev åt sidan under tyst minut för monarken inför Championship-match • Hyllas som “legend” av känd irländsk boxare.
Irländare är ett tappert och trofast folk. Jag har själv fått återberättat för mig hur illa man blev behandlad av den engelska militären som ockuperade landet. Många har ett sånt förakt mot staten och överheten fortfarande, som jag önskade vi hade även i Sverige. James Mclean vet att bilden utåt av England och drottningen inte stämmer med verkligheten.
Ja varför ska en individ som begått hädelser på hädelser (hon föddes inte så, hon blev så efter åratal av psykopatindoktrinering. Om det ens var hon som föddes, och sedan dog) och sedan går hädangång, ‘sörjas’. En person som med en pedomake (som yttrade; blir jag återfödd vill jag bli det som ett virus som förgör mänskligheten) och har adlat pedofiler; savile, leon britan osvosv, som har en pedofilson som flugit flera ‘uppdrag’ med epsteins lolita express tillsammans med ehud barak, clintons, obama osv. Ja varför ska en dylik person ‘sörjas’, hela spektaklet är till för att signalera att ‘de är vita som snö’. Nä låt det fortsätta töa så all smuts syns. Snubben som naturligt vägrade, är som sagt en Legend