Invandringskritiker mest försvarsvilliga

Läs hela artikeln på Nordfront: Invandringskritiker mest försvarsvilliga

S-väljarna däremot minst sugna • Detta trots partiets makt i Sverige.

Som landet ser ut idag, vad finns det som är värt att försvara…

Sverige invaderades redan lika som Tyskland.

1 gillning

Ingenting förutom den egna familjen. Alltså ser man till att sätta sig själv och familjen i säkerhet långt bort från alla stridigheter.

Sverige är ett totalt jävla getto. 99,8% av alla svenskar hatar mina åsikter…och då är egentligen mina åsikter bara att säkra en framtid för svenskarna. Varför har jag slösat bort mer än 30 år på att bry mig?

Förlåt mig, jag fick en släng depression idag. :wink:

1 gillning

Att “Som landet ser ut idag, vad finns det som är värt att försvara” är det mest defaitistiska dravel jag någonsin hört.

Gå inte på “den sluges” uppenbara försök att söva oss med dagliga citat ur Mein Kampf.

Det finns ALLT att försvara. Tänk om vietnameserna, koreanerna, kambodjanerna, afghanerna mfl hade resonerat likadant; då hade de varit sexparadis för tillresta sex- och pedofilturister.

Vi är ockuperade nu, men saker och ting kan ta en oväntad vändning när som helst, det har historien visat många gånger om.

Varenda j*vla kvadratcentimeter ska försvaras till sista blodsdroppen. Jag har bott utomlands i större delen av mitt liv och jag har trivts med det, särskilt under vistelsen i Tyskland, men det ligger i generna att man vill kämpa och dö där man är född och har sina rötter, om den situationen skulle uppstå.

Om man känner att det inte finns något värde i att försvara det där ens arvsmassa är formad, där ens släktingar och folkfränder bor så kan man likaväl köpa ett rep på närmaste köpcenter och göra processen kort.

1 gillning

Det var inte meningen att chockskada någon. Men ibland måste man nog ruska om folk lite så att de förhoppningsvis börjar att tänka i lite nya banor. För visst finns det oerhört mycket i vårt vackra land som är väl värt att försvara, men det viktigaste är att skydda vår vita ras från utrotning vilket hotar oss med massinvandringen som pågår med oförminskad takt dygnet runt. För det kan vara sådant som en uppenbart konstruerad influensa-pandemi, eller olika skapade krig och flyktingströmmar med rasfrämlingar som hotar existensens för hela vårt nordiska folk. Men ändå så går folkutbytet först enligt en allt tydligare sionistisk plan. Som nationell vet man att det hela inte fungerar, utan att kursen måste läggas om helt. Nu har säkert några nya läsare fått sig en viktig tankeställare…

Bra skrivet, det behövs tydligen en omruskning av folket då och då, även bland de som vaknat men har tendens att slumra till.

1 gillning

“Nu har säkert några nya läsare fått sig en viktig tankeställare…” ???

Nja, ditt första inlägg var inte precis någon omruskning. Men alla kan ju göra en “lapsus” emellanåt.

1 gillning