Invandrartjejer åtalas för brutal misshandel av svensk flicka

Läs hela artikeln på Nordfront: Invandrartjejer åtalas för brutal misshandel av svensk flicka

15-åring blev avklädd, stampad och fimpad i ansiktet samt dränktes i Coca-cola • Nu åtalas tre invandrartjejer för grov misshandel och andra brott.

Den ”berikande mångkulturen”/”mångkultur berikar”.

OT:
“Blandade barn anses ej vara yezidier. Kvinnor mördas öppet på gator om de blir kära i andra etniciteter.”

Ett föredöme för svenskarna enligt min åsikt.

Jag bryr mig inte om åldern på dessa babbe-tjejer. Kan man begå sådana brott så är man gammal nog att möta galgen. Punkt slut.

1 gillning

Jag har aldrig slagit till någon tjej. Det här har jag skrivit tidigar. Om en babbe tjej misshandlar en svensk tjej så skulle jag smälla på Babben.

2 gillningar

Man kan bara hoppas på att vita svenska ungdomar lär sig något av invandrarvåldet som riktar sig mot etniska svenskar. Nämligen att lika barn leka bäst. Man ska älska sitt eget folk och inte tro på de sluga mångkulturella politikerna som vill fylla landet med mörka rasfrämlingar. Man ska inte beblanda sig med andra folkslag. Det går bra att vara ytligt artig, men man ska alltid veta att det är skillnad på vi och dom, man måste hålla distansen, aldrig göra sig bekant. För svart och vitt är som dag och natt. Sionismens politiker har allt för länge fritt fått skapa kaos i landet. Men i höst kan alla vända ryggen till fortsatt våld och vanstyre av landet. Stöd – Nordiska motståndsrörelsen: Ideologi & Politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

1 gillning