Invandrarna dirigeras om mot Finland

Läs hela artikeln på Nordfront: Invandrarna dirigeras om mot Finland

Tiotusentals invandrare fastnade vid gränsen till Polen • Nu erbjuds de ta sig in i Finland.

Jag hoppas att finnarna laddad bössan som vid förra kriget!

2 gillningar

CNC-Man: du lever i en helt föråldrad världsuppfattning.

När dagens EU- och Natolakej-land Finland laddar “bössan” så är det för att tränga in i en välsmord trång hazarstjärt - inte för att försvara den vita finskugriska rasen mot destruktiv massinvandring av lägre stående bidragsraser.

Sedan finnarna gick med i EU så har invandrings politiken gått över styr. Innan hade dom en bra invandrings politik.

Den bästa invandringspolitiken är en utvandringspolitik och minerade gränser…

2 gillningar

Om någon våldtar, så ska vi tänka på att det är mycket viktigt att hålla ihop familjen och släkten. Därför ut med allihop.
Likadant om dom mördar, rånar lever på bidrag, ut med allihop.
Vårat samhälle är inte klansamhälle, så ut med hela klanen.

Det är tråkigt att dom inte verkar ha lärt sig något av Sverige. För inte allt för länge sedan var det nästintill etniskt homogent där på många ställen,nu sist jag var i Finland förut två år sedan så började det påminna om här hemma tyvärr dock. Kebabställerna hade blivit fler,liksom främlingarna i storstäderna. För fn,ryck upp er nu och visa den finska sisun! Mitt Europa bygger murar!

1 gillning

Helsingfors och runt storstäderna är det brunt men man behöver inte åka särskilt långt ut i landet innan det blir nästintill helvitt.

1 gillning

Finland är fortfarande mycket bättre än Sverige ja.