Holländska banker stänger vaccinkritiska organisationers bankkonton

Läs hela artikeln på Nordfront: Holländska banker stänger vaccinkritiska organisationers bankkonton

Bankerna attackerar vaccinkritiker • Stängde av privata konton • Anklagas för “fientlighet mot staten”.

En del påstår att judar inte har någon makt! Jag kan inte påvisa vilken som ligger bakom. Men jag tror jag vet vem det är!

Banksternas världsregering kommer att bli sämre än Stalins terrorregime.

Waarheid betyder sanning, inte galenskap. “Viruswaarheid” betyder alltså virussanning.

Bankväldet och sionismens fräckhet. Det är bra att de sluga i sitt storhetsvansinne så tydligt visar att det inte finns något folkstyre i form av demokrati, vilket nationella har talat om så länge. De sluga står helt öppet och visar att världen styrs av en enväldig bankdiktatur. När tillräckligt många vanliga människor blir offer för bankirernas strukturerade maktmissbruk och nedstängningar av sina privata konton så kommer de korrupta styrande inte få många väljares röster. Däremot kommer de styrande och bankirerna nog få lära känna hur det är när de förtryckta har fått nog. De som inte har något att förlora är inte så lättstyrda. De utvalda tror nog att de kan göra hur de vill för att de sitter på pengar som styrmedel. Men sånt är fiktiva värden. Det verkliga är folkgemenskap och revolutioner mot överhet har skett många gånger i världshistorien vilket sionisterna nog har glömt.

“Och nu går man vidare till vaccinationskritiker. Vilken blir nästa grupp?”

Jag tror att det blir väderkritiker. Vi har redan fått vänja oss vid att inte klaga på att det blir allt svartare på våra gator, pga alla n****r och annat svartmuskigt bidragskrävande tvåbent som väller in i våra förut vita samhällen. Annars ryker våra bankkonton och vi får vänja oss vid att betala med tomburkar när vi handlar mat i affären.

Att som tidigare hälsa på grannen med frasen; Vackert väder idag!, när man hämtar posten, kan misstolkas som att man är klimatförnekare. Vackert väder med solsken är nämligen ett bevis på klimatkatastrofen, likaväl som fult väder med regn eller att vintern kom en dag senare än den gjorde för 179 år sen. Det gäller att hålla tand för tunga och inte kommentera vädret, likaväl som man inte kommenterar att tiggaren utanför närbutiken är en arbetsskygg rasfrämmande parasit.

Chalmers Tekniska Högskola har listat olika former av klimatförnekelse: FAKTA: Olika former av klimatförnekelse. Enligt tidigare forskning finns flera former av klimatförnekelse:

Organiserad. Grupper såsom Klimatsans eller Stockholmsinitiativet i Sverige samt lobbygrupper som Heartland Institute i USA, som understödjer och sprider klimatförnekelse.

Partipolitisk. Partier såsom till exempel Sverigedemokraterna som motarbetar olika former av klimatpolitik.

Responsförnekelse. Exempelvis när människor i ledande ställning tar beslut som byggande av flygplats i Sälen, vilket går helt emot den klimatpolitik de säger sig bedriva.

Vardagsförnekelse. När människor lever som om de inte visste om klimatutmaningarna och till exempel flyger utomlands flera gånger om året.

Själv lider jag nog av utmattningsförnekelse. Jag för kräkkänslor av Greta Thunberg och det imbecilla kacklet från alla politiker och “forskare” som hävdar att människans utsläpp av koldioxid kommer att förvandla jorden till ett glödande klot, eller en stor isklump eller möjligen en planet som är täckt av vatten nästan upp till Himalayas topp - det är bara att välja vilken mentalsjuk “klimatexpert” man vill tro på.

If the chosen white people could get their heads out of their asses and stop whoring for the zionists, there would not be any banking problems would there? How about if all white sluggs stop act like 4 year old girls, grow some fucking balls and start responsibility for their god damn pathetic INactions and for exaple START THEIR OWN, NON-FAKE-JEW BANK, how about that? It is SOOOO exhausting seeing all apathic, pathetic dimwits just wining and wining but do absolutely NOTHING.