Hédi Fried har dött

Läs hela artikeln på Nordfront: Hédi Fried har dött

Kom till Sverige 1945 • Blev en nitisk propagandist.

Som ett försök till dikt : ” Vem är Gagarin, seklets stolthet?” Lyssna på skiten så förstår ni.

Det bästa hon har gjort! Är nog att dö!

1 gillning

Avund kan till slut ta död på en människa.

En storljugande kroknäsa har lämnat jordelivet, och farit rakt ner i helvetet, där alla hennes gelikar trängs.

1 gillning

Hon överlevde förintelsen med hela 77 långa år. Hur många gasningar vet jag dock inte. 6 goriljoner kanske? Muh holocaust!

1 gillning

Att häxan äntligen lämnat in firade jag med att äta glass med choklad. :ice_cream:

Men sedan blev jag arg igen när jag såg den här filmen hur hennes folk JUDARNA censurerar internet:

Många överlevande som får fantasi sprida fritt är snart utdöda men så kommer deras barnbarn och får hetsa vidare. Att få barn barn efter gasningar är en bedrift som bara judar kan åstadkomma. Värre är att de får indoktrinera barn som får dra lasset och särskilt svårt blir det för VÅRA barn som i skolan måste parera alla lögner. Eller också kommer de hem och förebrår och chockar sina föräldrar med familjesplittring som resultat. Dessa överlevande i olika former gör inget annat än sprida oro och hat. Som jag skrev att förvånande ÄR att lärarna och rektorer med höga utbildningar är så ointelligenta eller fega när överdrifterna når sitt absurdum får ske utan protester. Ex: En skola i Östergötland fick under ett av sådana föredrag reda på att SS hängde döda judebarn i sina matsalar som tavlor vilket spreds av upprörda skolbarn med intervjuer från lokal pressen. Detta bara ett ex. på idiotierna. Tro nu inte att efter Hedi Frieds frånfälle blir lögnerna mindre, barnbarnens “sista överlevande” kommer att sprida ännu värre saker, för deras fantasier är outtömliga och media kommer att frossa i dem. DÅ inser Ni väl hur viktig Nord Fronts informationer med sin sanningshalt är oerhört viktiga och låt dem läsas av ERA skolbarn också som motvikt.

4 gillningar

Man ska väl egentligen inte sitta och vara nästan glad när folk dör. Men det är svårt att känna något medlidande i vissa fall. Som med dessa så kallade “förintelseöverlevare”. Det är verkligen avsmakligt det dom håller på med. Dom får betalt av våran stat för att åka runt och indoktrinera barn och unga i sagan om “förintelsen”. Hur kan man stå ut med sig själv att ljuga på det viset. Förstår dom vad det gör med unga som får höra sånt här? Har dessa människor ingen skam i kroppen alls eller liksom.

2 gillningar

Sionismen som delvis är sprungen ur talmudiska skrifter har många redskap och människor i sin hand för att uppnå sitt högt älskade och hägrande mål om total världsdominans. Ett mynt har alltid två sidor. Precis som det finns ljus, finns det mörker. Sedan finns det ont, liksom det som är gott.

Den som åker land och rike kring och medvetet predikar lögn för intet ont anande människor kan nog endast av den onda sidan av andevärlden ses som god, om man vill vara lite filosofisk av sig. Sionismens hantlangare är mästare på halvsanningar och inte minst ren lögn för att genom sådan ondsint och slug falskhet stärka den anti-vita sionismen.

Känner inte för att fira att någon jude med uppenbart antivita tankar efter många år av spridandet av en förvriden historiesyn har dött. Men kan ändå spontant känna att det var synd att denna artikelns huvudperson så som människa inte hade vett att tänka längre än näsan tycktes räcka liksom.

Måste här återigen till alla nytillkomna läsare rekommendera att ni tar del av en idag mycket omtalad och klassisk skrift som behandlar ämnet judiskt frimureri.

Denna skrift var ny då en kommande författare och politiker vid namn Adolf Hitler var mycket ung. Kunskap om hur världens händelser hänger ihop är inte att förakta. Här kan man gratis ladda hem skriften Sions Vises protokoll: Sions-vises-protokoll.pdf (nordfront.se)

Folkgemenskap!

3 gillningar

Tänker på Otto Frank som säkert tjänade många sköna shekels på sin dotters död. Fy fan vad vidrigt men inget som förvånar mig längre. Ån snart tioårig resa i judenheten har varit mycket upplysande på alla sätt.

1 gillning

För att citera Gert Fylking “Äntligen!”

Hédi måste ha tillhört “det utvalda folket” i och med att hon överlevde en förintelse, vilket annars är helt omöjligt!
Nu kan hon dock inte kräva eller ljuga mer!
Vila inte i Fried!

1 gillning

I varenda ort i Europa, Israel och USA kryllar det av överlevare. Miljoner överlevare får ersättning i kontanter för att de suttit i läger. Det rimmar illa med att deras berättelser om massgasningar.

1 gillning

Man blir ju rädd när man ser hennes fasansfulla ansikte

1 gillning

Jo precis. Inte för mig heller längre. Jag har gjort ungefär samma resa som du lnom detta ämne. Lika länge.

Bra dokumentär om man inte har sett den i ämnet med judenheten.

1 gillning