"Hbtq-diplomering" av en akutmottagning

Läs hela artikeln på Nordfront: "Hbtq-diplomering" av en akutmottagning

Kritiska frågor till utbildaren förbjudna • Det faktum att vissa hbtq-personer önskar certifiering är evidens för att utbildningen ger avsett utfall.

Temadagar hos sjukvården om sådant som Hbtq och jämställdhet. Det var väl en gång för länge sedan något som kanske kunde intressera karriärhungriga. Men nu har väl sådant spelat ut sin roll. Vill här understryka att trots traditionell läggning är det var och ens rätt till att personligt ha sin egen läggning. Det låter unket, men det har sin strategiska tanke rent politiskt som någon väl lär ha sagt.

Måste påpeka att man aldrig får göra sig lustig över någon människa för deras utseende eller något liknande, har sedan tidiga år alltid tyckt sådant är fel. Ingen rår väl för hur den kanske råkar vara konstruerad. Men det udda ska kanske inte ses som något eftersträvansvärt helt rent generellt sett. Rasligt sett så är det i Norden bara en vit man och kvinna som är grunden för en äkta nordisk familj.

När det gäller sjukvård är det självklart viktigt att sätta patienten i centrum, man skulle här i lite enkla termer kunna säga att man nog ska tänka sig in i patientens situation. Respekt i grunden men professionellt tänkande utan känslor som stör det tänkande jaget, skulle man kanske kunna säga. Minns en doktor som någon gång sade, när man hänger av sig den vita rocken är man helt ledig. Ingenting får gå emellan den anställda tiden och den fria tiden, för då går man bara in i väggen. Värdegrunder är viktiga rent juridiskt och något som sjukvårdsanställda idag måste tänka på. Så tänk på att aldrig ha någon officiell politisk åsikt i någonting alls om jobbet är viktigt.

Det samma gäller i kafferum och liknande, bli aldrig för familjära med arbetskamrater, man vet aldrig vad de har för sympatier. Sådana som verkar mycket trevliga ska man akta sig extra noga för att dela personliga tankar med. Det bästa om man värderar sitt jobb och kanske är beroende av detta så gäller alltid regeln, låtsas inte intresserad alls av politik, snacka väder och ytlighet om ingenting. En liten arbetsplats med möjlighet att kanske vinna en eller två till rörelsen är inte värt att satsa på. Självklart så hör man nu nästa röster i luften, J-vla fegis, vad sker om man tänker så där uselt.

Det är aldrig rätt att fega ned sig, men tänker på att anställda med familj sällan är helt fria. Man kan som sympatisör bidra med en hel del genom att spara kontanter och vid lämpligt tillfälle lämna över en större summa kontanter obemärkt till en betrodd utan att riskera sitt jobb och heder. Det är skit att det ska behöva vara så här. Men det kommer att ändra sig, det är inte en fråga om att åsiktsförtrycket faller. Det handlar i dessa sluga diktaturens dagar, trots allt om en kortare tid än nog många tror. Det kommer ske en hel del, redan är bränslepriser all-time-high, vill inte måla allt svart, men det kommer säkert mer skit. Men Sionismen kommer aldrig att vinna över frihetslängtan. Så håll ut och fortsätt kämpa på allihopa.

Folkgemenskap!

1 gillning

Jag brukar kalla dom där idioterna för ”könsgenier” det brukar folk skratta åt.

1 gillning

Kulturrevolutionen i Kina verkar ha varit rena Paradiset jämfört med vad vi i de judeoliberala västländerna nu utsätts för.

Ett stort problem för (((HBTQ))) maffian är vad man ska kalla kvinnor och män, istället för att bara kalla oss det vi är; antingen kvinnor eller män.

(((Genusmaffian))) har testat att kalla kvinnor för “menstruerande personer”, men det funkar inte så bra eftersom perversa mentalt störda män som sminkar sig och drar på sig klänningar aldrig kommer att kunna menstruera. Även flickebarn som ännu ej börjat menstruera och äldre kvinnor som slutat menstruera iom klimakteriet exkluderas och degraderas till “personer”. “Livmoderbärande personer” är också exkluderande eftersom det kränker kvinnor som går på manliga könshormon, opererat bort sina bröst och påstår sig vara män.

Radikalfeminister valde de något mer vulgära benämningarna “fittbärande personer” och “kukbärande personer”. Även dessa benämningar exkluderar sinnesförvirrade män som tror att de är kvinnor eftersom de ju saknar fittor och sinnesförvirrade kvinnor som saknar manliga könsorgan men definierar sig som män kan inte heller klassas enligt denna verklighetsfrånvända tankemodell.

Att kalla alla människor för “hen” är diskriminerande eftersom det förminskar medelålders gubbar och tanter som gått på judens lögner (bla fb`s) att kön är som ett par strumpor man drar på sig på morgonen, blåa eller svarta; Idag är jag en menstruerande person…hoppsan, jag har aldrig menstruerat och kommer aldrig att göra :expressionless:…hmmmmm… :smiley:jag är en fittbärande person… :pensive:…hmmmmmmm…jag har ju ingen fitta …jag är en idiot…man kanske skulle bli klimataktivist istället?

Varför inte bara kalla kvinnor för kvinnor och män för män?

det är väl “inte lika roligt”.

vilken stollevärld detta är alltså.

Sionismen är total galopperande sinnessjukdom i slowmotion som någon lär ha sagt…

2 gillningar

jag passar mig för råd som innebrukar ordet “aldrig” (syftar på det du varnar om att dela familje, bekymmer/glädjen/osv?, med arbetskamrater) och skulle ju kunna hållt med men tror det som bäst handlar om våra hjärtan och vad vi känner i våra gudgivna samveten är bäst för stunden.

men visst är jag troende på t-ex “du ska inte/aldrig mörda”

t-ex har jag varit i kontakt med psykiatrin (som jag förvisso tror är djävulens hittepå), och fått “autism” för ett antal år sedan. ganska säker på att de menade att “jag var född sån” men iaf som du säkert förstår iom det så har jag inte alltid varit så pratsam av mig, och det var så även när jag jobbade inom en stor fabrik här i landet för drygt 20 år sedan och trots att jag inte pratade mycket, mig veterligen, så pratade folk om mig och “mitt liv” som : “familjen”. dessvärre är ju samma företag i blåsväder i msm - för att det tydligen finns gäng, narkhandel osv numera eller kke långt tillbaka som inte blivit känt. men det blir också känt att de har sin egna polis.

en tant där sade en gång typ förvisso “han har inget liv” (om mig) men vad det var hon sade före och efter kommer jag inte ihåg, tyvärr. inte omöjligen kan det vart nått najs också.

och för att vara på den säkra sidan så är det väl inte omöjligen ofta bäst att knipa.

1 gillning

Brukar inte snacka så mycket, men i bland rasslar det till och då så snackas det så mycket att man undrar hur det kunde bli så många ord och ibland till någon man aldrig ens sett tidigare. då undrar man senare vad har hänt, pinsamt liksom. Har man fått en knäpp eller något. men ibland måste man bara få tala för annars riskerar man att bli galen känns det som. Förstår att du har problem med det psykiska. Har erfarenhet av sådant, depression, tomhet, hopplöshet och bara trött på allt rätt tidigt som ung. Ett jobbigt liv, konstigt att man sitter här än, men det är väl Herrens mening.

När man lär känna någon upptäcker man snart att de flesta har en eller annan dold skavank rent psykiskt. Ett taskigt humör, för mycket flaska eller bara ett rent allmänt trassligt liv. Har aldrig sysslat med våldsamheter, det är lätt at gå över en gräns som man sedan bara får ångra i långa tider. Det står väl även i skriften att den som tager till svärd skall med svärd förgås. Läste en del förr. men har nu en känsla av att det mesta redan finns inpräntat i det undermedvetna. Har sagt tidigare att barnatro finns och att Gud alltid känts närvarande mer eller mindre. Förstår att Jesus vill ha mer av tanken men det får man väl jobba på Nu blir väl en del läsare störda när det talas om saker utanför ämnet. Så ber om ursäkt, men har föreslagit sådana här tankar till en kategori kallat: Andligt för att styra upp andliga tankar som hamnar utanför artikel-ämnen. Får väl se om det kanske blir en sådan kategori fram över.

1 gillning

ja, det är väl hjärtat som räknas - från vårat sätt - och genom Jesus.

men då Jesus (står faktiskt i bibeln) är huvudet över alla män eller människor (inte kollat det grekiska i detta förvisso), så kan jag ju passa på att förtälja att jag inte har något problem med mitt sinne om man har en måttstock som även dömer hjärteproblem typ. dvs det är noll. försöker eller hoppas mig inte mena att jag inte har ett psykiskt problem ens, men då jag är av uppfattningen att det är av hjärtsliga rötter som räknas ändå, så säger jag detta.

det “hjärtliga” i mitt fall anser jag mig ha mer kunskap om, än vad nån hjärnskrynklare nånsin får reda på. och eftersom jag anser mig ha erfarenheten i att Guds ande i Jesus Namn att Han kan ge en ett renat samvete och hjärta, så är det inte sällan det som får mig att prata vidare.

Herren ser inte som människor ser, står det i bibeln, samt att Han dömer/värderar våra hjärtan. dessutom att en bör imitera Honom i allt.

Har man en tro på Gud och hans son Jesus så tror många att man är en knasboll som har gått totalt vilse och är en fåntratt. Minns far som jobbade inom sjukvården, han sade att det hände då och då att de man aldrig kunde tro hade den minsta gudstro. När det drog ihop sig till sista stund så var det inte ovanligt att det skreks efter Jesus. Det är mycket man som levande inte förstår. Har alltid haft respekt för Jesus men ska man ha chans att rädda sin själ som faster ofta brukade säga så ska man helst vara med om vuxendop sig i en kristen församling som man trivs med. Har aldrig gått så långt. Men har faktiskt respekt för de som ger allt för sin tro på Herren. Vet att ingen kan tjäna två herrar samtidigt. Får nog fundera lite till på allt. Men just nu känns det som att landet och Norden behöver en verklig, synlig och påtaglig förändring liksom.

1 gillning

Tron är bäst, helt klart. Tronen är vår, säger väl Jesus Barn vid något tillfälle också.

världen är åt helvete, det gäller nog att se sig om sitt eget hus. och sen efter det så hjälper man de som en förstår är nära de som är nära en själv. och efter det , så långt har jag inte kommit. men det utanför detta kan man klaga på. på allehanda sätt, och så förstår jag är normlat att göras också, även i msm. även om jag inte gillar deras strategier, och ve dem som gillar deras skräp, tror jag. förvisso “lika gärna"inte omöjligen så att en bör hjälpa sina fiender för störst skatt i himmelen, men sånt där förstår jag inte. dessutom lär det väl vara så att en känner andra 'akillieshäl” ju nämare mn äe dem…

hade en syn eller om det var dröm ,en gång, där jag fick se som om det vore Djävulen - bakom hörnet. ush och tvi. möjligen var det i våras.

själv är jag ft ute efter en lya att hyra just nu, eller en bit skogsmark där jag kan övervintra - så tänkte det vore ju najs om nordfront hade en sån forumsdel - men det ordnar sig nog i Jesus Namn.

Tänk, när man vill citera något viktigt ur Bibeln som handlar om något som är nära i en konversation då är allt så som bortblåst. Men vad min faster som var frälst och starkt troende brukade tala om, det var trons och bönens kraft. Hon brukade be för välgång åt släkt och vänner varje kväll, minst en halvtimme brukade det handla om. det är rätt märkligt, när hon dog så kändes det som att något liksom saknades. Det kändes tomt inombords, det var som en slags energi saknades. De som inte vill tro ska inte behöva läsa sådant här. Var inte speciellt intresserad själv när allt kändes meningslöst. Sade till och med hånfullt åt farsan när han var sjuk en gång, var är din Gud nu då åt farsan.
Han sade bara, du får tro vad du vill, men min tro ändrar ingen på. Kände idag att du behövde en tanke eller en bön till Herren om att få må bra så gjorde faktiskt så. Brukar följa känslan i sådant när andan faller på. Känner att allt kommer ordna sig för dig. Kämpa på, men nu får det vara bra med det andliga för idag, annars så får vi väl snart betala in en hel del i kollekt till Nordfront…

1 gillning

är en väldigt fattig man, men som tiggaren jag mötte häromveckan konfroterade mig med påståendet om att jag tydligen är en väldigt rik man, så kunde jag bara smila. önskade jag hade tillgång till en skog som de kan få uträtta sina behov i typ. sen har jag inte så stor kontakt med polis eller militär heller, så det är lite som en utopi. för jag bor på västkusten.

jag har erfarenheten själv att “min tro” lär skilja sig mycket emot vad de närmaste “verkar” eller påstår sig hoppas på osv. tro hopp kärlekk…

då jag anser mig gift redan i den här väldens så har jag redan vunnit, jag tror på en kvinna+man=barn, men visst är det ju så att satan knappst slutat fresta mig, och min kvinna - trots levande i världen, och upphöjd till himmelen som min skatt , säkert inte omöjligen är på ett annat plan, men är troende på uthållighet också, oich det är som om Herren (över allt och i Jesus Namn) ger mig tecken om det rätt som det är också.

meningslöshet är något jag har erfarenhet också, men en möjligen positiv tanke jag haft en gång är typ : om jag nu kan mörda för djävulen , så bör jag väl kunna leva för JESUS KRISTUS. sen att freden lär vara för evigt tänkte jag väl inte ens på.

ang mit tidare inläg som “blev flaggat” så är det jag som flaggade det och testade forumets funktioner. däribland att eller “om” jag skulle blir “befodrad” genom det och så verkar det vart, änsålänge

men säkert inte onödigt, det är knappast så att ens försök att nå vår Herre, Gud , frälsae och Skapare räknas som ingentinhg.

faktum är ju att Jesus förtäljer i bibeln typ att alla tomma eller vardagliga ord av folk kommer bli granskade och dömda. vill inte mena att jag är en expert i bön, men ibland har det hänt grejjer.

Har funderat lite en stund. I bland måste man tänka till. Vet att nationella är tåliga.
Men det är lite synd om de som avskyr det andliga, så ber er som inte orkar med sådant här att blunda medans ni läser. hur som helst, en bön behöver inte vara lång och innehålla många långa ramsor. har läst att herren vill att allt man ber om ska vara äkta och inte något tjafsande som är fyllt med en massa tomma fraser. En bön är en tankemässig konversation med skaparen. Man skulle inte göra sig till och rada upp en massa onödiga ord när man exempelvis beställer en pizza. Tänk om man ringde upp en pizzeria och sa: " Hej som er underdånige hungrige tilltänkte kund i denna svåra stund av näst intill outsäglig hunger bortom nästan all mänsklig känsla och tanke. Så skulle det vara en outsäglig ynnest att få framföra en högst ödmjuk önskan om att få be er om den stora tjänsten att förverkliga en vanlig, liten låg obetydlig dödlig människas bön om att få stå på knä vid era ädla fötter i er outsägligt vackra och storartade butik som kan mätta de hungriga för en slant som egentligen inte kan göra er storhet rättvisa ens på något knappt mänskligt sätt. - Ja och till slut kommer bönen: Gud ber dig om hjälp med detta, och vad det specifikt gäller i Jesu namn. Men tror att bön ofta blir till en slags meditation och då kan det nog ta väl så mycket tid tid liksom.

1 gillning

samma med mig, må snacka mycket om bibeln och Jesus men inte omöjlige läser mindre bibel än de jag pratar med. bättring kommer förhoppningsvis.

när det kommer till problemet “flaska” så är jag väl inte den bästa att ta råd från, då jag faktiskt i princip druckit 1L vin per dag nästan i något år , men en kan jmf det med öldrickandet som jag höll på med innan, säkert nån eller några liter per dagar i snitt sedan sent -90 tal. och även om det är så att näringstablellerna säger att vin är skräp typ så står det ju ändå i bibeln typ “lite är bra för magen” visst. och senast idag verkade magen nöjd efter att jag druckit egenbryggt i närmare en veckas tid och vi får väl se-

alkohol är inget jag hoppas på förvisso och önskar all lycka till de som försöker ta sig bort från sånt beroende, i Jesus Namn

detsamma gäller hbtq grejjer . den som vill åtala mig för att vara gayfob eller liknnade är välkommen att pm:a så vi får en liten pratstund. ja jag hatar perversheter men en bör ju kasta första stenen emot sig själv…

Man ska aldrig tala illa om sin släkt. Men när det gäller farfar så hade han nog bara skrattat, för han var lite av en konstnärssjäl och stor och stark och brydde sig inte så mycket om vad folk tyckte. När han var ung och pigg så höll ha igång säkert mer än de flesta. Men han fick ju sen en förskräckligt dålig och orolig mage av alla starka drycker. Det gjorde väl inte saken bättre av att han börja röka redan som åttaåring kan man tänka. Till slut kunde han bara röka en liten stund, sedan fick han släcka ciggen. Minns än hur tungt han andades, tror att han blev 63 år eller något sånt, troligen var det stroke. Man är nog inte konstruerad för att leva i otakt med naturen som renläriga nationella ofta säger.

1 gillning

jag kan tänka mig roligare öden än sådana där “man inte får luft” men en bör nog försöka tänka på att Jesus är förmögen att vända den värsta situationen till paradis. och om nån jävel är där bakom och flinar och en vet , misstänker det så tjänar man poän genom att be för dem också. så bonus i Jesus Namn. må din farfar vila i fred, även om det inte omöjligen är så stt han är i full gång med grejjer NU. jag tror på evigheten nämligen och att med Jesus så är inget omöjligt, och visst bör man inte nyttja droger. det lär bli en sur läxa med allt dumt till slut. men intentionen räknas

btw knappast en tillfällighet att “greata of sweden” slåpptes ut i värden och hotade oss med helvetet/oförlåtelse om vi inte tog hennes lag som ledare innan “covid” och negern som “i cant breathe” osv, men demonisk skit är väl vad det är.

Martin/Linda 1980/85

“xerses” är ingenting och föråtetet - 2001 skummar jag ff genom om-

Hbtq, ja nu knyter vi ihop den här säcken, om inte fler har några nya infallsvinklar i ämnet. Det är inte klokt hur sådant som bör hållas inom privata väggar ska marknadsföras som det nya normala. Minns morsan när hon fanns och handlade för ett tjugotal år sedan. Det var i en Konsum-butik. Hon hade gått runt där en stund och letat lite matvaror. Morsan kunde ju hålla masken för det mesta. Men när hon kom hem var hon rätt full i skratt. Hon sade att hon hade sett en lång och kraftig karl med dagsgammalt skäggstubb och som var klädd i klänning, högklackade skor och hela ansiktet som en sminkbutik. Alltså det här var någon gång i mitten på 1990-talet. Kom att tänka på en låt med Wilmer X från den tiden. Hoppas ingen blir kränkt på något sätt. För det är inte alls menat. Tycker musik ska vara kul eller ha något att säga, vilket denna har i detta fall. Här en musiklänk:
Ah du, hur fan ser du ut? - YouTube
Ha det bra och kämpa på!

1 gillning

kul grejj, lyssnade säkert 10 sekunder. och det får väl rockarna se som gott betyd från en som tvingats - gudmligt sett - bevittna djävulens hårdrock själv. detta är ingen lek , det är tvi phan jäfvla illa. du bor i Sverige? jag med, och det är så att satatn är styrande i mycket. den djäveln alltrså. passa dig för att säga dess namn, inte omöjligen gör det att en blir infångad och inlåst. MARIA, JESUS KRISTUS OCH GUD FADER SOM BESTYÄMMER ALLT. lycka tilll, psyk-professorere

Guds Son är en hejjare med, därmed inte sagt att det är förlöst än. i min erfrenhet

Jag menar inte inte att göra IE bör mördas. men busat är det illa. I Jesus Kristus Namn

edit, orkar inte kolla tidigare inlägg men detta ser ju rätt skumt ut. faktiskt