Läs hela artikeln på Nordfront: Här konfronteras AFA-informatören Hugo Edlund
Erkänner utan omsvep att han sålt ut forna kamrater till AFA • “Jag tyckte inte det var schysst att vara uthängd liksom”.
Jag lider med Er som fått hans knivar i ryggen. Att bli förrådd ger sår som inte läker. Han fick sina minuters fame och belöningar med att förråda sitt eget folk, sin familj och sina kamrater. Men då rampljuset sloknat och han är förbrukad av vänsterns propagandamaskin blir han ensam eftersom inte ens vänstern vill riskera en mentalt svag som så lätt föräder sina kamrater. Nu kan han aldrig ta sig ur, han är stämplad för livet och hans efterkommande kommer att försöka dölja och glömma att de haft ett sådant kräk i sina led, hans skam kommer att leva i evighet.
Jag är uppvuxen i en kultur där man aldrig nånsin sviker eller faller för tryck, där ärlighet, lojalitet och styrka står högst i kurs. Jag har aldrig ändrat ideologiskt kurs och alltid stått för mina ideal – ära för det vita gardet är allt för mig. Jag är super stark och om er fana faller är jag den att plocka upp den igen och fortsätta…det finns inget alternativ än att segra och det krävs mot, styrka och lojalitet för att nå dit. Att vi med en mot tio, utan pansar och flyg kunde sänka alla röda pansardivisioner, färga hela lapplans snö med rödingarna blod beror på karaktär, högt IQ, och lojalitet – SISU.
Det finns ingen plats bland oss för mentalt svaga!
Hugo Edlund är en ynklig pissråtta som kommer få sitt straff en vacker dag.
Detsamma gäller förrädaren, storlögnaren och pissråttan Jimmy Thunlind som numera heter Jimmy Marklund.
Edlund var förmodligen redan från början en infiltratör. Jag har många gånger sagt att säpo är betydligt listigare än många vill tro.
Civilare på stan kan se ut som riktiga sluskar .
[Rubriksättning i hela kommentaren borttagen av moderator, rubriker används inte för att förhöja storleken på hela din kommentar.]
Nu måste jag rikta skarp kritik till Nordiska Motståndsrörelsen. Varför antar ni mentalt svaga undermänniskor, de som velar som kärringar? Nu får ni verkligen se över era rutiner. Det är inte kvantitet som rörelsen behöver utan kvalitet. Det var inte massor av veklingar som gav oss seger i kriget mot de röda, det var ett fåtal starka män som aldrig gav upp.
Thunlind får vika ut sig på 5 sidor i DN 13/2. ! Uppväxt i JV , sedan moderat ,och funderar nu på VPK eller SD.
Att det skall vara så svårt : Den som inte orkar med tryck från omgivningen meddelar detta till ledningen och lämnar diskret och utan åthävor. Då kan man skiljas som vänner.
Sak samma om man meddelar att man på grund av sjukdom inte längre kan vara med .
Om frågan uppkommer vilken sjukdom den lämnande personen drabbats av är ett lämpligt svar :" Galenskap-Vanvett ! Jag tror inte längre på vårt budskap."
Då blir förmodligen svaret från NMR ;" så tråkigt -krya på dig !! Blir du frisk så hör av dig ."
Men Edlund ser ju “redig” ut så det kan ha lurat en del. Men jag har viss erfarenhet av säpo och dom har en helt stats resurser-obegränsat- och dom är riktigt sluga.
Vad man skall hålla koll på är om det dyker upp nya som är väldigt engagerade och vill ta på sig massor av uppgifter…Eftersom det är färre kvinnor än män i alla patriotiska rörelser försöker säpo få in kvinnor som används som "honungsfällor " .
Man skall också hålla i minnet att om säpo en gång börjar spionera på dig så fortsätter dom. Det spelar ingen roll om du kanske bara hjälper till med städning eller att baka tårtor.
Det ligger i myndigheternas väsen att ständigt expandera . att bereda plats för nya mellanchefer .–Därför skulle säpo aldrig säga att " Pippi-Lotta på Sommarskogsgatan har lagt ner sitt engagemang då hon gift sig och har 7 barn som tar all tid " så vi kan stryka henne och radera uppgifterna. "
Nej…aldrig-aldrig—tvärtom hittar säpo hela tiden nya “nazister” och nya “hotbilder” från dessa fantasifigurer och kan äska mer pengar i budgeten.
Gå gärna som åhörare på rättegångar- man lär sig mycket och hur otroligt mycket polis kan ta reda på OM DOM VILL:
Tänk på att Tingsrätterna har lika noggrann inpassering som flygplatser --inga svampknivar , pennknivar , ha ingenting du inte vill att vakterna skall läsa om snoka i.
Min erfarenhet är numera att myndigheterna vill försvåra för åhörare…det skall vara lite krångligt , och man kan få tåla att bli tafsad på utsidan av kläderna.