Här är Försvarsmaktens senaste bög-kampanj

Läs hela artikeln på Nordfront: Här är Försvarsmaktens senaste bög-kampanj

Överbefälhavaren är entusiastisk över homo-festivalen • “Viktigare än någonsin”.

En skam är det.
Det här lockar inte många att arbeta för försvaret.

Den lede fi tittar på oss som fjollor.
Det här kommer slå tillbaka på försvarsmakten.

:expressionless:

Det svenska så kallade försvaret är inget annat än ett dåligt skämt, och det har det varit länge. Regnbågsförsvaret borde kanske införa nya uniformer medan de ändå håller på. Clownfärg hela vägen i stället för naturfärgat grönt skulle väl passa de styrande…

Det är bra att lyktstolpar fungerar även utan ström! För strömmen, är nog det första som försvinner vid ett krig.

Det värsta med det här är ju att det är på riktigt…

En ding ding värld, fast verkligheten överträffar som vanligt dikten. En gång i tiden hade jag mer än gärna velat verka inom försvaret men nu är tanken mest bara skrattretande.

Löjeväckande “försvar” eller ett “försvar” som gör sig löjlig. Vilket som, men soldater är de inte. Men de skulle behövas av någon anledning om Ni förstår, för att rensa.

Jag tror inte att Ryssland har så många bögar i sitt försvar. Så det hjälper inte att försvarsmakten ligger som muslimer som ber, med baken i luften. Så vad ska vi försvara i Sverige?

Den totala degenereringen! Gränslöst depraverad, skammen är obeskrivlig, det galopperande förfallet. Exakt enligt Frankfurtskolans judiska program och lära. Det är så uppenbart vilka det är som är den evige fienden.

Under tiden jag var i fängelset kom det här avsnittet av Kulturbunkern ut:

Ett avsnitt med många ämnen. Inledningen handlar om JUDARNA i Umeå, och “låtsas-nazisten Hugo Edstein”.

Hahaha :joy::rofl:

Försvarsmakten tror väl att militären ska vara som ett enda Village people. Speciellt när de sjunger ”In the navy”