Hanif Bali avvisar anklagelser om sexchattande med MUF-flicka

Läs hela artikeln på Nordfront: Hanif Bali avvisar anklagelser om sexchattande med MUF-flicka

Moderaten talar ut om MUF-flickan • “Det värsta jag blivit utsatt för”.

Jag hoppas att det här stämmer som han skriver nu, men ej säker. Hans landsmän är kända för att inte passa in i vår kultur.

Jag har en känsla av att detta inte stämmer. Det verkar vara en komplott mot honom. Varför en komplott? Därför att han som icke svensk ofta agerar som en sådan och det är tabu för en icke svensk att yttra sig och tänka utanför PK-korridoren. Jag kan givetvis ha fel, men det skulle förvåna mig om det inte är en komplott mot Hanif Bali.

1 gillning

Jag tycker att en vuxen ska kunna hjälpa en unge med att lära sig saker. Om inte det går, så spårar samhället ur.

Han är för frispråkig, som rasfrämlingar ofta är. Säger vad de tycker. I jante-lags helvetet Sverige är det strängeligen förbjudet. Tror dom är ute efter en anledning att inte ha med honom på riksdagslistan nästa år.

Spännande :frowning_face: Den viktigaste frågan kvarstår dock; vad i h-e gör rasfrämlingen här i Sverige??? Kan det vara riksdagsförmånerna?

Om han är ärlig och kommer ut oskyldig ur den här skiten så är det ett kvitto på att den svenska rasen är dömd att gå under.

Jag gillar inte Hanif, men om inte hans anklagare snart presenterar skärmdumpar/andra bevis (som visar att det är Hanif som fört in konversationerna på sexuellt territorium) lutar jag också åt att han är oskyldig. Intrycket hans inlägg förmedlar är ju att det är en försmådd kvinna som vänt sig emot honom och utan bevis anklagar honom för saker och att politiska fiender snappade upp det och har lyckats göra en grej av det.

1 gillning

En tjej i den åldern, kan bära sig åt som Hanif beskriver.

Hur skall ni nazister göra nu då?

En nationalistisk iranier. Som knullar barn.

Är detta judarnas fel?

Nu har en kvinna trätt fram och berättat att hon blivit anmäld av den här tjejen för groming. Anmälan lades ner direkt. Verkar vara ett gäng med kulturberikare som är ute efter pengar.

1. Hanif Bali är ingen nationalist. Han hatar regimen i sitt hemland och är en god liberal och anti-nationalist i Sverige.

2. Han är inte misstänkt eller anklagad för att ha knullat barn.

Vems fel är det att du är efterbliven?

2 gillningar

Är detta hur Nationalister behandlar varann nuförtiden?

Allvarligt?

Chefredaktör.

Jaha. I min värld så behandlar vi vita män vara da med respekt.

Om jag nu ville få fram en poäng, så får det vara så.

Jag skulle känt mig kränkt, men nej.

Om du är en nationalist var du duktig på att dölja det när du raljerade och dels verkade mena att “nazisterna” är på Hanifs sida i vanliga fall, att Hanif själv skulle vara “nationalist” och att han nu har “knullat barn” - tre korta påståenden som alla rakt av är helt felaktiga. Inlägget toppas sedan med en ironisk fråga om detta är judarnas fel. Du har en chans till på dig att visa att du inte bara är en provokatör, skriver du något mer förvirrat så bannas du.

/Admin

Jaha. Vad skall jag skriva då? Importerad finne, morfar var 18 när han skjöt sin första rysse.

Jag avskyr hur världen ser ut, Judarna importerar smuts som rånar mig på vägen till bussen.

Jag tål inte någon religion alls, det är skit som någon idiot skrivit.
Jag vet att det inte dog x miljoner judar I någon ugn.

Skall jag förklara mig mer? /kari