Hälften av Nato-länderna har godkänt Sveriges ansökan

Läs hela artikeln på Nordfront: Hälften av Nato-länderna har godkänt Sveriges ansökan

Nu hoppas Ann Linde att även Turkiet gör det • “Men det går inte vara säker på det”, menar utrikesministern.

Hoppas att turken inte släpper in oss!

:+1::wink:

Jag antar att det egentligen är bra att du hyser positiva tankar om Sverige.

Personligen anser jag inte att det här är mitt land längre. Jag vill bara se dess totala undergång så fort som möjligt. Dessutom tror jag att det finns större möjligheter att säkra en framtid för ett svenskt folk om Sverige går under eller åtminstone blir en så kallad “failed state”.

Men ja, ju fler käppar i hjulen så att säga. Alltid roligt när det inte blir som fienden hoppas. :rofl:

Jag anser att vi borde gå ur EU och FN med. Då kanske det går att göra rätt saker!

Varför går inte en sån som Ida Karkiainen ur den här sjuka regeringen?! Är hon också en golddigger som är ute efter de stora pengarna?

Regeringen har ingen stolthet längre, de kunde ha återkallat anslutningen med motivationen : “Är det så krångligt och besvärligt, tackar vi för oss, vi har även om vi är ett litet land befolkningsmässig, äger
vi lika mycket stolthet som vår långa yta.” Men man kryper. och kryper, ber och förkastar sitt historiska neutralitetsbegrepp för västvärldens hets mot Ryssland. Hoppas att Turkiet sätter käppar i hjulet och stoppar den farliga framfarten.

1 gillning