Gängkriminell mördad i SD-politikers bil

Läs hela artikeln på Nordfront: Gängkriminell mördad i SD-politikers bil

Sköts till döds i Ronna • Partikamrater tror inte politikern är gängkopplad.

Det tycks vara högt i tak hos SD:s politiker när det gäller synen på vad som är svenska värderingar och tradition liksom. Men man ska väl inte döma, tappa bilnycklar till en lyxbil kan väl vem som helst göra…

1 gillning

Nej, det är väl helt omöjligt att även riktigt kriminella har kommit in i riksdagen? Den består väl bara av hederliga klaner?

1 gillning

Polack. Litar inte på dem.

“Jag vet inget. Jag har inget med detta att göra!”

Eeh, ok. Bara din bil. Vilket betyder att det är dottern i familjen som vill ha svarting till frukost.

1 gillning

Ja. 349 stycken. Några vidrigare än andra men inte en enda bra.

2 gillningar

Jimmie Åkesson: “I SD´s Sverige kan alla som känner sig som svenskar bli svenskar”.

I en intervju med juden Göran Rosenberg för några år sen hävdade JÅ att det inte finns några etniska svenskar, men om de ändå finns så är de väldigt få.

Om partiledaren i Sverigedemokraterna hävdar att det inte finns några etniska svenskar, så ska han så klart inte ha en enda röst av de som han sionistiskt hävdar inte finns. NMR är alltså det enda valet för oss vita etniska svenskar. Folkgemenskap!

1 gillning

Du menar naturligtvis 349. Till dessa 349 kriminella parasiter kan läggas tusentals i administrativ personal.

Kan någon förklara varför ett land med 10 miljoner invånare behöver så många riksdagsparasiter medan ett land som USA med 330 miljoner invånare klarar sig med 535 parasiter (senaten + kongressen).

Ett land som i dessa rysslandsfientliga tidevarv utmålas som ett demokratiskt paradis; Ukraina, med en befolkning på 46 miljoner har “bara” 438 parlamentsplatser.

Den enda vettiga slutsats jag kan dra av de här siffrorna är att Sverige skulle klara sig med ca 25 riksdagsplatser, förutsatt att alla ledamöter har en IQ åtminstone högre än deras skonummer.

Ja. 349. :thinking:

Egentligen har jag själv inte något stort problem med antalet. Om man tog bort den antidemokratiska 4%-spärren skulle ett parti med ca 20.000 röster få ett mandat i en riksdag med 349 ledamöter.

Jag förstår att fienden gillar 4%-spärren.

1 gillning

Ja, om man nu verkligen förespråkar demokrati, varför ska de röster som samlar färre än 4% tystas?

Politik är skit som någon sa efter att ha skådat SD på nära håll. Hur som helst, Fienden till folkligt inflytande och sann nationell demokrati ogillar så klart att sionismens junta ska kunna bli oemotsagd i ett öppet och allmänt forum som riksdagen. för när skithögarna till köpta medier inte får vara de utvaldas enda språkrör händer det snart saker.