Forskare: "Sverige på väg mot inbördeskrig"

Läs hela artikeln på Nordfront: Forskare: ”Sverige på väg mot inbördeskrig”

Förklaras vara i “ackumulationsfasen” • “Ni ser inte vart ni är på väg!”

Även om vårat elsystem packar ihop, så fungerar lyktstolpar för folk med rätt värdegrund (((Kalegeriplanen))) och dom som har skapat det här. Det går inte att ljuga längre om allas lika värde.

När man vet att det är den vämjelige juden som är roten till det här, så behöver man inte fundera längre. Det är bra för juden och dåligt för precis alla andra.
Lösningen är således enkel…

1 gillning

När den största delen av Svenskarna är indoktrinerad är det en skam att utlänningar måste varna. De Svenskar som INTE låter sig påverkas av mångfaldspolitiken blir förföljda. Denne forskare är värd ett Nobelpris. Hoppet finns att fler börja inse faran med invandrarförtrycket med myndigheternas daltmetod och utomeuropeisk innästling i vår regering. “Upp till kamp emot kvalen?” För vilka? Sista striden får vi hoppas tillfaller OSS med vår seger! Rösta på Nordiska Motståndsrörelsen.

1 gillning

Det har vi vetat hela tiden.
Man hoppas på ett sådant förfall och misslyckande att de kommer
komma krypande inför våra ben. De har söndrat mitt folkhem och kultur,
men jag skall förlåta om de erkänner sitt jävla misstag.

Du som Svensk, vik dig aldrig. (Vill inte höra “Jag flyttar utomlands om det blir värre”
Veklighet, fan, odla ett skägg, raka pungen. Tattar-svenne i Norsborg…

Uj. Nu blev jag grinig.

Rassegregation var underbar, en välsignelse för oss vita.

Kloka ord att ta fasta på. Riksdagen befinner sig redan i upplösning och nya krafter får ta vid. Kungen lär dock inte kunna göra något själv. Men rätteligen borde vi ha fixat det här för länge sen. Men OK, först riva ned och sedan bygga upp tycks den demokratiska principen gå ut på, vilket dock antyder ett inneboende systemfel i den omhuldade “liberala demokratin”, eller fejkdemokratin.