Folkhälsomyndigheten presenterar sitt förslag för vaccinationspass

Läs hela artikeln på Nordfront: Folkhälsomyndigheten presenterar sitt förslag för vaccinationspass

Vill se vaccinpass för evenemang inomhus på över 100 personer • Presenterade samtidigt alternativ för arrangörer som inte vill använda vaccinpass.

Innan 2022 är till ända kommer man ha röstat igenom tvångsvaccinationer. Sanna mina ord. Minns var ni läste det först.

1 gillning

De styrande vill verkligen tvångsvaccinera alla i sionismens kommunistiska anda. Är det någon som inte fattar att det hela handlar om att alla kanske i hållbarhetens tecken ska förgiftas med skadlig substans som bland annat visat sig göra många infertila och ge missfall. Den som går med på att ta denna skadliga statligt marknadsförda skit mot en influensa. Detta trots vetskap om alla biverkningar, innehåll och riskerna är nog värd sitt öde som en del har skrivit på nätet. Förresten, är det någon som tror att de som är högst upp i toppen på den sionstiska pyramiden själva skulle ta något riskabelt experiment-vaccin. Det handlar väl här om att endera har man hjärna, eller så har man det inte. Tänk själv!

1 gillning

Du har helt rätt. Dom kommer krypa under grundlagen.

Jag tror att det kommer, men inte i år. Jul- och nyårsfirandet måste vara avklarat först, annars riskerar man kravaller som i stora delar av EU. Dessutom behöver sossarna lugn och ro för att med Centerns och Vänsterns hjälp installera råttskitagenten som Sveriges första kvinnliga statsminister.

Hindra detta innan detta hindrar oss!!

Jag kommer att minnas detta. Nu gäller det för oss alla att stoppa den förmodade kommande tvångsvaccinationen, om så somliga av oss ska dö på kuppen!