Flyktingar vägrade följa med kyrkan till "landet präglat av gängkriminalitet och våldtäkter"

Läs hela artikeln på Nordfront: Flyktingar vägrade följa med kyrkan till ”landet präglat av gängkriminalitet och våldtäkter”

”Folk var lite skeptiska” • Diakonen anser att svenska myndigheter borde vara på plats och övertyga dem.

Tänk att vita kvinnor från Ukraina inte vill vara brickor i spelet för att göra Sverige till mindre nordiskt homogent så fort det bara går. Såg en intressant artikel som fanns uppe en stund, där dessa vita kvinnor i en skola tvingades “bekanta” sig med mörka nyanlända. Sionismens hantlangare kan nog ändå vara nöjda med sin pågående kampanj för folkutbyte som till synes har växlat upp i takt genom rekordantal av invaderande lycksökare vilket man kan läsa om i tidningar på nätet: Första kvartalet: nästan 40 000 uppehållstillstånd » Samnytt De som sitter och styr är helt uppbenbart inte det etniskt svenska folkets representanter. Men det har de ju inte varit sedan Palmes storhetstid som gett oss alla dessa berikande mångkulturella upplevelser. För den som glömt vad sossarna värnar om i sin politik följer här ett klassiskt radioklipp: Socialdemokraternas Olof Palme – Radioanförande om invandrarna (1965) - YouTube Snacket om okunnighet om människors särart, har nog spelat ut ev. dåtida relevans…

Under 40 talet i Tyskland: SCHWEDEN vilken klang av aktning ordet hade, med vackra människor, ärlighet och nordisk kultur:
. 2016: Kommer aldrig att glömma när en tysk nationalist kom fram till mig och med nästan gråtande stämma sade “Vad har ni gjort med ert underbara länd ?” “Anklaga inte mig, vi nationella gör vad vi kan, med det är regeringens fel.” Skakande med huvudet: “Ett så fint folk är ju snart fullständig förstörd.”

Bra att folk därute har hört hur kvaddat Sverige nu har blivit. Tycker synd om de ukrainare som faktiskt kommer hit och oundvikligen hamnar mitt i smeten av araber och n*ggrer.

Det är val i höst igen och de korkade svenskarna ser ut att rösta ungefär som de gjorde sist.

1 gillning

Tror du verkligen det gör skillnad vilka som sitter på makten. De som verkligen bestämmer är inte de politiker vi ser på tv skärmen.

Ja för mig gör det skillnad då jag får se hur svenskarna vill ha det. Då vet jag vad jag ska tycka om svenskarna sen. (Ja jag är själv 100% svensk.)

Sedan att utvecklingen styrs även av andra faktorer som världsekonomin och den tekniska utvecklingen osv är en annan sak.

Jag förstår, det ligger något i det du säger :+1:

En annan sak är att vi själva har mer makt över våra egna liv än vad de flesta verkar tänka på.

Det är faktiskt DU som bestämmer vad DU ska göra med dina pengar. Vi är alla en del av marknaden varje gång vi spenderar våra pengar. Var medveten om vart pengarna tar vägen och styr dem i rätt riktning. Min inställning är att konsumera så lite som möjligt. Varför hjälpa till och göra andra rika på pengar jag måste arbeta för? Ja, visst vill alla äta mat osv, men försök bli en bättre människa (för din egen skull) och när du väl spenderar pengar så ska det vara på något som gör ditt och din familjs liv bättre!

:wink::+1:

Svenska politiker är inte intresserade av att importera vita då de hatar sig själva och oss svenskar över allt annat och inte ens erkänner vår egen existens och därmed inte heller våra grundläggande rättigheter som folk och nation. Intressant vad effektiv globalistiska medias hjärntvätt måste ha varit och vilken nedbrytande effekt den haft på våra mähäiga folkvaldas hjärnor. Man kan tala om kollektiv zombiefiering. Endast levande döda kan ju ha åstadkommit det samhälle vi idag fått, men radikala lösningar är förhoppningsvis på gång hos en levande och upprorisk befolkning som inte längre låter sig hunsas.