Finska armén sänker fyskraven för rekryter

Läs hela artikeln på Nordfront: Finska armén sänker fyskraven för rekryter

Kvinnor och svaga män bjuds in till växande lokalförsvar • “Vore dumt att inte dra nytta av PlayStation-pojkarna”

Försvar av ett land får aldrig handla om att anpassa verkligheten till något drömlikt tillstånd. När det gäller får det inte finnas en tvekan - allt måste maskinellt klaffa. Krig är skit, men försvar är självklart. Detta måste inpräntas i alla medborgare från tidig ålder.

Finlands kommunistiska antinordiska ockupationsregering vill flölöjliga den en gång stolta finska armén.

kvinnor ska beskyddas och inte tas ut i krig. i annat fall vore det totalt obibliskt, som jag ser det - och jag tror att den heliga bibeln är given mänsklighet för vår kunskaps skull och rättesnöre. (dvs om du finner något däri som du tycker är dåligt, så betyder det inte att den inte är given av gudomlig anledning).

men visst, ibland kommer en utlänning och roffar åt sig dem. men omvändelse räknas. det råkar ju stå om en del också, och har personlig erfarenhet utav också. min fru (enda, sista) blev lurad av en neger-militär. och sen lär hon väl ångrat sig och sett mig som tjyven till eländet. men förvisso ser jag mig inte mig som oskyldig heller, för dels vet jag med mig att jag närmade mig främmande kött, och dessutom gluttade på porr, samt beodrade henne i princip att begå mord på vår avkomma. (huruvida negern är inblandad i detta vet jag inte)

under vårat förhållande. så det är riktigt illa, och vad säger Jesus, citerad i den heliga bibeln, om inte typ att det räcker en ser på en kvinna med lust så har man begått otukt i hjärtat med henne. judeporr försöker jag varna för så mycket som möjligt numera och kommer så till mitt sista andetag i den här världen, i Jesus Namn, om Gud vill.