FBI slog till mot Donald Trumps hem

Läs hela artikeln på Nordfront: FBI slog till mot Donald Trumps hem

Misstänker att Trump gömt undan hemligstämplade dokument från presidenttiden • USA kallas “bananrepublik” av Trump.

Den här säsongen av realityserien America blir bara bättre och bättre. Undrar vem som dör i säsongsfinalen?

Jag går och poppar popcorn inför nästa avsnitt.

1 gillning

Nu sitter han där själv ja. Trump hade sin chans som president att dränera träsket. Men valde mest att göra ingenting i slutändan. Och svek sina väljare. Hoppas att han aldrig blir vald igen Trump.

Han hade aldrig kunnat dränera något träsk utan att också sätta dit sina kroknästa kompisar. Är nog av den anledningen han aldrig höll det vallöftet.

1 gillning

Jag tycker det här visar att trotts att han blev utnämnd till den mest judevänliga presidenten, har retat judarna. Dom tog bort dottern Ivankas hela sortimentet från hyllorna. Efter det viste han vad som gällde. Det fins många som gått emot judar och inte överlevt. Det har han gjort. Jag är ändå ingen Trump vän.

1 gillning

Tja,vi får väl se hur det blir med det nu…när Fbi har gjort hembesök och om han nu vinner nästa val. Han kanske ändrar sig. Det känns som om det är rätt så personligt nu. Bidens administration kommer bli Trump huvudsakliga mål att krossa.

2 gillningar