FBI betalade satanist-pedofil för att ta över nationalistgruppering

Läs hela artikeln på Nordfront: FBI betalade satanist-pedofil för att ta över nationalistgruppering

Eric Striker avslöjar FBI:s hemliga operation • Infiltrerade Atomwaffen • Drogade ungdomar i politiskt syfte

Jag är förskräckt och samtidigt imponerad hur nonchalant fbi är, psykstörda satanistnazister liksom.

Något liknande kan hända oss. Infiltrering med överdrivenhet och ovårdat språk efter amerikansk mönster, (vilket är lätt att genomskåda) för att sedan påstå "Sådana är nazisterna. " Bra att MNR har gamla filmer och foton som föredömen i skolningssyfte.

1 gillning

Gissar att du har fått se både det ena och andra inom nationella sfären när det kommer till överdrivna och “smått galna” här i Sverige.
Speciellt från mer odokumenterade tider t.ex: 60/70 talet.

NRP Fick ordning under 70 talet - uppgång och respekt men Demokratisk Allians smög sig in och lockade några yngre till dumheter, förstörde - bildade så småningom SD - med rums renhets principen till deras överdrift och blev menlöst som lockar otillfredsställda demokrater.

2 gillningar

Notis: Sautter är ett namn ofta använt av judar. Gissningen att Sutter också då skulle vara brukat av judar känns inte som en allt för långsökt gissning.

vet inte något om detta, men förvånar mig inte om liknande grejjer händer mer än man vågar tro. Djävulen lär ha sitt grepp i många sektorer i denna upp&ned värld.

dessutom fick jag en satans-syn en gång där han visade sig som en påtänd djävel och som om han vore alla hårdrockares idol. eldflammande från helvetet!

gissa sången? “mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem” om och om igen. totalt sinnessjukt

Tror de använde “satanism” inte nödvändigt för att satan finns utan för att avskräcka vita amerikaner från att bli etniskt medvetna kring ras, många av dessa är nämligen kristna, effekten blir att de associerar vit nationalism = satanism.

påminner om CIA agenten (fd militär, psyops och vietnamn…) som enligt uppgift “tröttnade” på church of satan, fick kontakt med Satan och startade “temple of Set”

Michael Aquino

inte för att hycla eller så, men du kan väl passa på att lova att du förtäljer om du ser satan i framtiden?

för att komma närmare sanningen, menar jag.- som den hycklare jag är.

btw hej SÄPO. jag vet att ni vet vem jag är. liksom Nordfront. men det är ju så att det finns högre makter. och det vet ni med. det står t-om i Svea Rikes Lag. Hallelujah!

Nåden rekommnderas

och ja, abort är ff mord. släng teve-kärringarnas diskusion om “när livet börjar” åt helvete!

men visst är det ju så att det i bibeln förtäljs, matteus evangeliet kap 5 vers 8; VÄLSIGNADE ÄRO DE RENHJÄRTADE TY DE SKA FÅ SE GUD-.

och det förtäljs även i den goda boken ojm att vi kan få nya hjärtan och andarö. DJÄVULEN HATAR KORSET