Fallenkvists ord om Anne Frank blir storpolitik

Läs hela artikeln på Nordfront: Fallenkvists ord om Anne Frank blir storpolitik

Fördöms av Israels ambassadör • Åkesson uttalar sig i Agenda.

Nu får vi hoppas att de (((stornäsade))) håller sig till sanningen i stället för chutzpah.

1 gillning

Kan inte nån med Twitter berätta för den där typen (((Ziv Nevo Kulman))) om skapandet av den där “dagboken” och historien om kulspetspennan!??

Jag blir så förbannad när såna där fräcka chutzpah-typer uttalar sig hotfullt mot oss vita, som om ALLA då ska blint lyda deras minsta ord, när ska dom inse att deras hat och hot inte biter på oss!?

Tänk vad mycket skit, lögner och rena spyor som skrivits och ljugits ihop under det senaste århundradet av dessa fejk-semiter (jiddisch är inte ett semitiskt språk!) och deras lydiga hantlangare om våra vita historiska ikoner, både om författare, konstnärer och politiker!!!

DÄR har vi verkligen nåt som bör fördömas skarpt!!!

1 gillning

image

1 gillning

Jag gillar henne!

1 gillning

Jag har en invändning:
Fallenkvist kallade Anne Frank för sedeslös.
Dvs lösaktig eller slampaktig.
Jag tycker att det ordvalet var riktigt dåligt.
Man kallar inte en 13-åring för slampa oavsett den sk förintelsen eller inte.

1 gillning

Jag håller med dig Robert, då blir man som talmudpacket med deras grova sjargong om oss icketalmydr; goyem, chicksa, etcetc av blajblajblaj. Vi ska inte vara som dom cowards, vi ska vara hårdare mycktmycket hårdare men inte vårdslösa. Ord är vapen, antingen mot fienden (och packet betraktar oss som deras fiende sedan årtusenden, alltså har de kastat första stenen) eller mot sig själva då orden kan vändas mot en

@Jim
Det här är ett exempel på varför jag med gillar henne.

Fallenkvist är med mycket stor sannolikhet själv semitisk om inte direkt judisk. Jag blir illamående bara av att se denne. Liknande äckelkänsla får jag av Ebba Busch.

1 gillning

Angående om ordvalet är lämpligt, så skall vi först veta att det var Anne Franks perverterade giriga sluga farsa, som skrev dagboken och som har “sexat” till texten för att sälja bättre, på klassiskt judiskt sätt, d.v.s. texten ÄR sedeslös och lösaktig. Så ni som ojar er för att det inte är lämpligt benämna en 13-årings alster på det viset, kan andas ut. Det är alltså betydligt mer att oja sig över hur genuint äcklig judisk slughet fått denne snuskgubbe till farsa att tjäna storkovan via bokförsäljning på att sin dotter sket ihjäl sig, d.v.s. hon liksom egentligen de flesta judar som dog, hade dysenteri.
För att riktigt sätta perspektiv på vad man kan oja sig om, så är det så att det brändes ihjäl ca 6000 flickor i Dresden under EN(1) natt 13 feb 1945, som alla hette Anne, förutom alla de andra av totalt ca halvmiljonen tyskar.

1 gillning

Enligt Brother Nathanael betyder ordet shikza filthy animal dvs orent djiur. Med tanke på det bryr jag mig inte om vad Fallenkvist eller andra kallar Frank.

Först Erdogan och Turkiet som blir förolämpade. Och nu Israel och judarna. Vi kanske slipper att ha med både Nato och Israel att göra snart. Fortsätt så här snälla😂

Tro inte att Israel känner sig hotade av just henne. Alla reaktioner är väl bara ett sätt för media att tjäna snabba annonsintäkter på denna nyhet.

@Jovisst Jag har lätt för att tycka om rödstrumpor. Dom jag egentligen gillar är ambient serotonin med en skvätt ADHD.
Den finskan jag var gift med var Driver serotonin och en skvätt ADHD. Jag förstod efter jag skiljt mig att jag gifte mig med rätt, henne tyckte jag om när jag var borta men inte hemma. Låg nästan alltid på hotell.

1 gillning

Du behöver inte radera dina kommentarer. Och jag svarar om jag kan.

Instämmer Iform, samma tank. Dvs är fallenqvist en sionistshill eller en riktig person. Den där herzl och hens (haha) löjliga uttryck om att “vi behöver antisemitismen”, den frasen säger allt, rubbet om deras avsikter

Hon arbetar för ”dem”.
Notera att Fallenkvist är ett taget namn, vars talvärde är 166. Detta uttalande kom 166 dagar efter hennes födelsedag. Och 33 dagar efter ”helg seger”. Notera 33.
Vet man hur ”de” arbetar och kodar, så ser man igenom Kabbalistisk teater som detta.

Men vad betyder 166 och 33?

166 är talvärde för t ex Secret Society
33 är talvärde för många av deras viktigaste begrepp.
Finns en viss organisation som ”råkar” ha 33 grader.
Solen och månens banor möts vart 33e år.
Människan har 33 ryggradskotor.
En viss kändis korsfästes då han var 33 år gammal.
Osv osv.