Facebook ligger nere i hela världen

Läs hela artikeln på Nordfront: Facebook ligger nere i hela världen

Facebook, Instagram, WhatsApp och Messenger nere • Bekräftar via Twitter.

Testade nyss att besöka Facebook. Förgäves.

1 gillning

Facebook ligger nere just nu, men är det någon som bryr sig. Denna yttrandefrihetens motståndare har väl egentligen för länge sedan spelat ut sin roll som något medialt intressant som i viss mån kanske en gång fanns.

2 gillningar

Goda nyheter! Hoppas dom aldrig återvänder!

2 gillningar

Ja man kan ju hoppas på det du skriver. Folk ser ut som zombier nuförtiden. Var man än går ser man majoriteten av människor som glor på sin mobil. Dessa verkar helt världsfrånvända och är en fara för trafikanter och andra. Går man på ett matställe, nog fan sitter paren och glor i sina mobiler och språkar inte sinsemellan. Jag har aldrig befattat mig med dessa så kallade sociala medier och begriper inte hur folk så lätt blir avhumaniserade. Det är precis som om dessa medier styr hela deras tillvaro. Dessa helvetes medier utnyttjar den globala eliten för att likrikta tankarna hos folk. Folk tränas i att undertrycka sina normala sunda värderingar och istället följa massan som redan är tränade att uttrycka vissa inlärda floskler som belönas av överhögheten med gillande klickningar och smicker. Ett ord för detta är hjärntvätt.What is PC

1 gillning

Jag var med på Facebook. Med namnet Inget Namn och bodde i Afghanistan. Var ett år, med djuphavsfiske som största intresse. Dom kastade ut mig.

Som permabannad på Faceberg känner jag enbart skadeglädje. Hoppas att skithålscommunityt aldrig kommer tillbaka.

2 gillningar

Det var ett möte orten jag bor på. Jag hade GPS:n på. Pratade med en tjej, som jag aldrig ring, aldrig messat eller mailat. Facebook föreslog henne som vän. Efter det drog jag öronen åt mej. Har aldrig GPS på om inte nödvändig. Tror inte på juden att han inte kollar

Jag har varit avstängd många gånger på Facebook men jag har kommit igen varje gång och tycker att det nu går allt lättare att komma undan med sanningen där. Twitter har varit svårare för mig, och jag är permanent avstängd där.

Menar du att du använder mobiltelefon?

Mobiltelefonen var maktelitens första viktiga steg på väg mot den transhumana människan. För många av idag har den nästan blivit en konstgjord kroppsdel som har en mycket fördummande effekt som användaren allra oftast inte märker.

Magnus. Jag har en IPhone nu, tror det var en catepillar då.

Facebook and Iphone are for losers - get yourselves a life yuo miserable goyim!

Det du beskriver är en av anledningarna till att jag vägrar befatta mig med mobiltelefoner. Har gått bra att klara sig utan i alla år tills nu. För nu har det där helvetepåfundet EU bestämt att vi måste ha Bank-ID. Så nu kan jag inte längre göra några transaktioner på internet överhuvudtaget. Sakta men säkert dras strypsnaran åt. Men vad dom än hittar på kommer jag vägra mobil. Åt helvete med skiten.

Det går ännu utmärkt att gör motstånd mot sionistisk bankmaffia. Man behöver inte alls skaffa mobilt Bank-ID eller ett Bank-ID överhuvudtaget, det är bara om frågan uppstår att hänvisa till att man sakar ekonomi till att skaffa en smartphone av något slag. Har använt en enkel 300 kronors kontantmobil i rätt många år. Betalar alltid med kontanter precis överallt när det går att göra så. Betalar fasta inkommande fakturor med autogiro och övriga inbetalningar med en gammaldags girobetalnings-tjänst där man samlar ihop sina inbetalningsavier, skriver en betalorder och skickar iväg allt i förbetalt kuvert till banken. Har så klart ett enkelt debit-kort för att kunna ta ut kontanter och göra kortbetalningar i butik. Skulle man vilja handla något på nätet kan man ju alltid göra ett gemensamt inköp tillsammans med någon kompis som har mobilt Bank-ID på så sätt brukar man ju ofta även få ner fraktkostnad och sånt om man är flera vid en order från exempelvis utlandet.

Det är nog 10 år sedan jag var med på Facebook. Jag har en Alto PA anläggning och dom är kompisar med IPhone. Blåtanden har fungerat perfekt. Kommer dock inte köpa någon mer IPhone.

Jag har varit med på fejan, men det var för att sprida “hat och konspirationsteorier” - INTE för att umgås. Folk som ändå vill vara med på fb borde läsa användarvillkoren NOGGRANNT!

1 gillning

Ja, det börjar vara svårt utan “den digitala fotbojan” (som datagurun Richard Stallman kallar den), men det går än så länge, så du borde kunna hitta ett sätt att göra transaktioner på nätet utan Bank-ID eller Mobilt Bank-ID. Jag har också som regel att inte använda proprietär programvara i kontakt med myndigheter, banker och andra korrupta institutioner, och det är kanske ännu svårare. Jag uppskattar verkligen ditt motstånd mot mobiltelefoner.

Jag råder dig att se över din elektromagnetiska miljö. Mikrovågsstrålning är vår tids kanske största miljö- och hälsoproblem.

1 gillning

Facebook är inte tillbaka än idag på morgonen den 5 oktober! Detta är spännande!