Läs hela artikeln på Nordfront: Expos årsrapport: Fruktar exponering av vänsterextremister
Oroas av trend med “kartläggning och
uthängningar” • Uppfattar att nationella fått lättare att påverka SD.
Hur i …e har en sådan parasit “kunnat få” inflytande i Vårt Land. Undras om jag kunnat åka till dens stulna dubbel’medborgar’ territorium’ och där kräva att få sätta upp en liknande spionorganisation med vidhäftande terroristutgåvor
Expo-JUDEN Jonathan Leman är en slemmig otäck typ.
Jag undrar hur många sådana slemmiga JUDAR eller otäcka typer det jobbar på (((Expo)))?
Så dom är besvikna på att dom inte kan härja ostört! I skydd av skräpo! Det tycker jag låter riktigt trevligt!
“… riskerar att leda till rädsla och självcensur inom civilsamhället och bland tjänstemän.” Hur många svenskar har inte varit rädda och censurerat sig själva för att inte riskera att mista familj, vänner och arbete i detta jävla PK-samhälle som Expo tvingat på ett helt folk? Inte ens DDR hade kunnat göra det mer effektivt.
Men räkenskapens dag skola komma. Namn läggs på minnet. Listor skrivs.
Helt rätt Janne! Som CNC skrev ovan så låter det också i mina öron verkligen sunt att folkfiender granskas och hängs ut till allmän beskådan. Tanken slog mlg att byta ordet ut mot upp då det är svårt att ((( vända andra kinden till))) och glömma.
Jag gick ur ett fackförbund när jag blev varse att den medlemsfinansierade tidningen låtit EXPO skriva krönika, helt oemotsagda. Ett tydligt tecken på problemet att organisationer infiltrerats av kulturmarxister.
Det är väl bra det?!
Så många antivita niggrer som florerar där.
Skit skall skit ha.
Det har tramsats för länge med kommunist och lgbthivxzxxx folk för länge. Bara för att du är cp skall inget fripass ges.
Janne. Väl mött. Länge man såg dig. .
Skriva på mobil ger en AIDS och CANCER.